رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: تعداد 200دستگاه آمبولانس، 13 اتوبوس آمبولانس، 5 دستگاه موتورلانس و یک فروند بالگرد هوایی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از جاده حمیل تا پایانه مرزی مهران برای خدمات رسانی به زائران مستقر هستند.

500 نیروی فوریت پزشکی به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

سلامت نیوز:رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: تعداد 200دستگاه آمبولانس، 13 اتوبوس آمبولانس، 5 دستگاه موتورلانس و یک فروند بالگرد هوایی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از جاده حمیل تا پایانه مرزی مهران برای خدمات رسانی به زائران مستقر هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، صیدنور علیمرادی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا کنون به 29 هزار و 554 نفر از زائران خدمات اورژانسی ارایه شده است که از این تعداد 27396 مورد در محل درمان و ترخیص شده و تعداد 2153 مورد توسط آمبولانس ها و 7 مورد نیز با بالگرد هوایی به مراکز درمانی و بیمارستان ها برای دریافت خدمات تخصصی اعزام شده اند.

وی ادامه داد: از مجموع خدمات ارایه شده، تعداد 29281 مورد بیمار غیرتصادفی و بیماری های مختلف و تعداد 273 مورد نیز مصدومان ناشی از تصادفات بوده اند.

رئیس فوریت پزشکی استان ایلام تصریح کرد: در ایام تردد زائران اربعین حسینی در استان ایلام، 500 نیروی فوریت پزشکی در تمامی مناطق و جاده های مواصلاتی به زائران خدمات رسانی می کنند که از این تعداد 200 نفر پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام و 300 نفر نیز از 20 دانشگاه علوم پزشکی هستند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha