عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: باغی 3 هزار متری که در اختیار سازمان اوقاف است در حال نابودی بوده و حتی اجازه آبیاری درختان باغ داده نمی شود.

آتش زدن عمدی باغ 3 هزار متری از سوی سازمان اوقاف/ تلاش برای تبدیل باغ وقفی به ملک مسکونی

سلامت نیوز:  عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: باغی 3 هزار متری که در اختیار سازمان اوقاف است در حال نابودی بوده و حتی اجازه آبیاری درختان باغ داده نمی شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،زهرا نژاد بهرام در بیستمین جلسه شورای شهر تهران گفت: باغی در بلوار ارتش، واقع در منطقه یک تهران به مساحت 3 هزار متر مربع وقفی بوده و در اختیار سازمان اوقاف است.

وی افزود: سازمان اوقاف در تلاش است تا کاربری این باغ را تغییر و به مسکونی تبدیل کند و در همین راستا نیز اقداماتی پیش از این صورت گرفته بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به تفاهم نامه اوقاف با مسئولان سابق شهرداری تهران گفت: پیش از این توافق شده بود که مقدمات تغییر کاربری ملک صورت گیرد اما با مخالفت مردم، جلو این کار گرفته شد.

نژاد بهرام از آتش زدن عمدی باغ به منظور نابودی درختان آن خبرداد و گفت: سال 94، آتش سوزی در باغ صورت گرفت که مشخص شد این آتش سوزی عمدی بوده است.

وی با تاکید بر وضعیت نامناسب باغ عقاب در منطقه یک گفت: به دلیل عدم آبیاری مالک، درختان در حال نابودی بوده و پس از آن، شهرداری مسئولیت آبیاری درختان را برعهده گرفت اما اجازه ورود به شهرداری برای آبیاری درختان داده نمی شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha