سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت ۴ کارگر بر اثر ریزش آوار یک ساختمان در حال تخریب خبر داد.

مصدومیت ۴ کارگر براثر ریزش آوار

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت ۴ کارگر بر اثر ریزش آوار یک ساختمان در حال تخریب خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۰۷ ظهر امروز یک مورد حادثه تخریب یک ساختمان قدیمی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی نرسیده به خیابان کمالی به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی در حال تخریب بود که برای یک ساخت یک بنای جدید کارگران مشغول کار بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطر نشان کرد: در طبقه دوم این ساختمان ۷ نفر کارگر که همگی تبعه افغانستان بودند مشغول به کار بودند که به یکباره بخش زیادی از همین طبقه در قسمت دیوار‌ها و سقف فرو می‌ریزد و سه نفر از کارگران خارج می‌شوند و ۴ نفر دیگر از کارگران که بین ۳۰ تا ۳۵ سال سن داشتند از بخش‌های مختلفی از بدن در زیر آوار گرفتار شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز می‌کنند و موفق می‌شوند هر ۴ نفر را زنده در حالی که از نقاط مختلف بدن دچار مصدومیت شده‌بودند از زیر آوار خارج کنند.

او ادامه داد: همه مصدومان تحویل عوامل اورژانس شده و در پایان محل تحویل انتظامی و شهرداری شد و در ساعت ۱۲:۵۵ دقیقه عملیات به پایان رسید. از مصدومیت ۴ کارگر بر اثر ریزش آوار یک ساختمان در حال تخریب خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha