رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از فعال شدن کاروان‌های دانشجویی این دانشگاه برای کمک به مردم زلزله زده استان خبر داد و گفت: کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه فردا و پس فردا نیز تعطیل است.

تشکیل کاروان‌های دانشجویی برای کمک به مردم زلزله زده/تعطیلی کلاس‌های دانشگاه طی 2 روز آینده

سلامت نیوز:رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از فعال شدن کاروان‌های دانشجویی این دانشگاه برای کمک به مردم زلزله زده استان خبر داد و گفت: کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه فردا و پس فردا نیز تعطیل است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا اعلام این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه رازی در زمین لرزه شب گذشته ضایعه جدی ندیده است و تمامی دانشجویان این دانشگاه در سلامت کامل هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص خسارت فیزیکی ساختمان‌های دانشگاه نیز هنوز گزارشی از خسارت جدی ارسال نشده است و تنها این ساختمان‌ها متحمل خسارت‌های جزئی شده‌اند و البته همکاران فنی دانشگاه در حال بررسی وضعیت ساختمان‌ها هستند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه رفع استرس و دلهره دانشجویان را مهم ترین اولویت مسئولان این دانشگاه عنوان کرد و گفت: همکاران دانشگاهی در تلاش هستند که در خوابگاه‌ها و مراکزی که دانشجویان مستقر هستند، فضایی ایجاد شود تا نگرانی، دلهره و اضطراب این دانشجویان کاسته شود. در واقع ممکن است برخی از دانشجویان، خانواده یا بستگان خود را در این حادثه از دست داده باشند و سعی می‌کنم با آنها نیز همراهی‌های لازم صورت بگیرد.

دکتر اعلمی با تاکید بر اینکه کلاس‌های درس دانشگاه رازی برای روزهای فردا و پس فردا نیز تعطیل می‌باشند، با توجه به اینکه سه روز در استان کرمانشاه عزای عمومی اعلام شده است و برخی دانشجویان نیز بستگان خود را در حادثه زلزله از دست داده‌اند،‌ بنابراین کلاس‌های آموزشی این دانشگاه امروز، فردا و پس فردا تعطیل می‌باشد، اما سیستم اداری دانشگاه فعال است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در پایان از فعال شدن کاروان‌های دانشجویی این دانشگاه برای کمک به زلزله زدگان خبر داد و گفت: همکاران دانشگاه رازی فضایی را ایجاد کردند تا دانشجویان بتوانند به هم استانی‌های خود کمک‌های لازم را ارائه دهند و در حال حاضر بسیج دانشجویی دانشگاه در این زمینه فعال شده است و گروه‌ها و کاروان‌های دانشجویی برای ارائه خدمات و کمک رسانی به مناطق مختلف زلزله زده اعزام شده‌اند، دانشگاه نیز تمام امکانات لازم را در اختیار آن‌ها قرار داده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha