هیات رئیسه شورای عالی نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهوری آمادگی جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی هب مناطق آسیب دیده را اعلام کردند.

اعلام آمادگی جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی به مناطق آسیب دیده

سلامت نیوز:  هیات رئیسه شورای عالی نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهوری آمادگی جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی هب مناطق آسیب دیده را اعلام کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، هیات رئیسه مجمع عمومی وهیات رئیسه شورای عالی سازمان نظام پزشکی درنامه ای خطاب به رئیس جمهور آمادگی جامعه پزشکی را به منظور ارائه خدمات درمانی داوطلبانه به مردم مناطق آسیب دیده اعلام کردند.


درمتن این نامه خطاب به رئیس جمهوری آمده است، ضمن عرض تسلیت اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی به مردم شریف ایران به مناسبت فاجعه طبیعی زلزله غرب کشور و تلفات سنگین انسانی وارده به هموطنان عزیز در استان های متعددی از میهن عزیزمان، بدینوسیله هیات رئیسه مجمع عمومی و شورای عالی سازمان نظام پزشکی آمادگی جامعه پزشکی را جهت ارائه خدمات درمانی داوطلبانه به مردم عزیز مناطق آسیب دیده اعلام می دارد.


 شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند. همچنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha