معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: ارائه خدمات درمانی مطلوب با تمام توان و ظرفیت به مصدومان زلزله در بیمارستان های این سازمان تداوم دارد.

ارایه خدمات درمانی به مصدومان زلزله در بیمارستان های تامین اجتماعی تداوم دارد

سلامت نیوز: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: ارائه خدمات درمانی مطلوب با تمام توان و ظرفیت به مصدومان زلزله در بیمارستان های این سازمان تداوم دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی درخشان افزود: به منظور هدایت، راهبری و انجام هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات درمانی مطلوب و مناسب به مصدومین و مجروحین زلزله، نمایندگان معاونت درمان این سازمان، در استان کرمانشاه استقرار یافته اند.


وی اظهار داشت: همچنین برای ارائه خدمات به زلزله زدگان، پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب به همراه تکنسین جراحی و ست های جراحی از اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران به بیمارستان شهدای کرمانشاه اعزام شده اند.


به گزارش سازمان تامین اجتماعی،درخشان ادامه داد: همچنین یک دستگاه آمبولانس از استان همدان به بیمارستان شهدای کرمانشاه همراه با تکنسین اتاق عمل و ست کرانیوتومی جهت افزایش توان نقل و انتقال مصدومان اعزام شده است.


وی تصریح کرد: با توجه به شرایط پزشکی و صدمات متعدد وارده به یکی از مصدومان بستری در بیمارستان شهدای کرمانشاه و عدم امکان انتقال هوایی بیمار به تهران طبق تشخیص پزشک مستقر در کرمانشاه، هماهنگی های لازم با اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران جهت اعزام یک دستگاه آمبولانس مجهز به ICU و تجهیز آن به آتل های بادی به منظور انتقال این مصدوم به بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تهران صورت پذیرفت.


وی ادامه داد: همچنین یک تخت ICU در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تهران جهت پذیرش مصدوم مورد اشاره رزرو شده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ارائه خدمات به مصدومین زلزله، 580 نفر به بیمارستان های شهدا و حضرت معصومه (س) کرمانشاه مراجعه داشته اند و خدمات درمانی مختلف ازجمله سرپایی، بستری و جراحی را دریافت کرده اند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.


شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
شمار کشته ها و مصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت امروز، چهارشنبه در استان کرمانشاه 432 کشته و 9388 مصدوم اعلام شده است و رئیس جمهوری و دولتمردان برای بررسی وضعیت، برنامه ریزی و کمک رسانی روز گذشته در منطقه زلزله زده حاضر شدند و بسیاری از مسئولان کشوری همچنان در منطقه حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha