مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه خیران این استان ساخت 7 مدرسه در مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه را متقبل شدند گفت: درهمین ارتباط روز سه شنبه هفته جاری جلسه ای دیگری با حضور خیرین برای مشارکت بیشتر در زمینه بازسازی و ساخت مدارس تخریب شده این مناطق برگزار خواهد شد.

خیرین تهرانی ساخت7مدرسه درکرمانشاه را تقبل کردند

سلامت نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه خیران این استان ساخت 7 مدرسه در مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه را متقبل شدند گفت: درهمین ارتباط روز سه شنبه هفته جاری جلسه ای دیگری با حضور خیرین برای مشارکت بیشتر در زمینه بازسازی و ساخت مدارس تخریب شده این مناطق برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، عباسعلی باقری که امروز(شنبه) به منظور بررسی شرایط آموزش و پرورش منطقه و همکاری در بازسازی مدارس مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه سفر کرده، در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا در سرپل ذهاب افزود: تلاش می کنیم تا زمینه مشارکت خیرین مدرسه ساز استان تهران برای ساخت و بازسازی تعداد دیگری از مدارس این منطقه را فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: مشاوران و روانشناسان اداره کل اموزش و پرورش برای حضور در بین دانش آموزان استان کرمانشاه فراخوان شده اند تا در بهبود روحیه دانش آموزان مناطق زلزله مشارکت کنند.
به گفته وی، کاروان کمک های امدادی آموزش و پرورش استان تهران نیز در مسیر سرپل ذهاب قرار دارد و در کنار این کاروان یک تیم برای بررسی و سنجش نیازهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور دارند.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که براساس اآمارهای اعلام شده 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم داشته است.
این زلزله به 7 شهرستان و بیش از یک هزار و 500 روستای استان کرمانشاه خسارت کلی یا جزئی وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha