سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

سارقان زورگیر که با شناسایی طعمه‌های خود در سایت‌های تبلیغات اینترنتی از آنها سرقت می‌کردند، در دام پلیس گرفتار شدند.

سرقت با استفاده از تبلیغات اینترنتی

سلامت نیوز: سارقان زورگیر که با شناسایی طعمه‌های خود در سایت‌های تبلیغات اینترنتی از آنها سرقت می‌کردند، در دام پلیس گرفتار شدند.


به گزارش سلامت نیوز، جام جم نوشت: ۱۳ آبان امسال مردی با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی با طرح شکایتی گفت: در نمایشگاه فناوری اطلاعات در کشور امارات، هشت دستگاه گوشی تلفن همراه «اپل» خریدم و برای فروش به ایران آوردم. از آنجا که این مدل گوشی‌ها هنوز وارد کشور نشده بود، نتوانستم آنها را در بازار بفروشم. به همین خاطر در سایت اینترنتی آگهی کردم که پس از مدت کوتاهی شخصی با من تماس گرفت و خواهان خرید گوشی‌ها شد. با این شخص در میدان هروی قرار گذاشتم که در محل قرار دو نفر با خودروی سراتوی سفیدرنگ حاضر شدند. برای بررسی اصالت گوشی‌ها به مغازه فروش گوشی تلفن همراه رفتیم. پس از تائید اصالت گوشی‌ها توسط مغازه‌دار و تعیین مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای گوشی‌ها، برای پرداخت پول از سوی خریداران به سمت شعبه بانک حرکت کردیم اما به محض نزدیک شدن به محل پارک خودرو، آنها با چاقو به سمت من حمله‌ور شده و پس از مجروح کردنم از ناحیه دست، هر هشت دستگاه گوشی تلفن همراه را سرقت کرده و با خودرو بسرعت از محل فرار کردند.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، شکایت مشابه دیگری درخصوص زورگیری توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سراتوی سفید رنگ از کلانتری ۱۴۷ نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد .

با توجه به شیوه و شگرد سارقان در شناسایی و سرقت از دو مالباخته، کارآگاهان با بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته متعلق به دو مغازه فروش گوشی تلفن همراه در میدان هروی و مغازه اسباب بازی فروشی در فلکه اول تهرانپارس اطمینان پیدا کردند هر دو سرقت توسط یک باند دو نفره از سارقان انجام شده است. کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از بانک مجرمین سابقه‌دار و انجام چهره‌نگاری، موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای به نام «محمد» ۲۵ ساله شدند. محمد در خیابان فرجام شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به سرقت با همدستی میثم اعتراف کرد که دوستش نیز در محله نظام‌آباد دستگیر شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha