اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی کاهش 5 درجه ای دمای هوای تهران طی 2روز آینده اعلام کرد: آسمان استان تهران در این مدت نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی با رعد برق( به خصوص مناطق شمالی) و وزش باد خواهد بود.

کاهش 5 درجه ای دمای هوای تهران در 48 ساعت آینده

سلامت نیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی کاهش 5 درجه ای دمای هوای تهران طی 2روز آینده اعلام کرد: آسمان استان تهران در این مدت نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی با رعد برق( به خصوص مناطق شمالی) و وزش باد خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب (9 و 17)، (5 و 14) و (4و 12) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی 2 روز آینده وضعیت جوی استان تهران در ارتفاعات همراه با بارش باران، برف و در بعضی ساعات مه آلود پیش بینی می شود.
همچنین در اواخر وقت روز جمعه گاهی وزش باد شدید به خصوص در مناطق جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود.
ایستگاه های فرودگاه مهرآباد، ژئوفیزیک- تهران، شهریار، شمیران- اقدسیه با 17درجه سانتیگراد، فیروزکوه-امین آباد با منفی سه درجه سانتیگراد و آبعلی با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha