جزئیات ثبت‌نام آخرین آزمون جایابی دندانپزشکی اعلام شد

سلامت نیوز:براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، آخرین آزمون جایابی در پایان آذرماه برگزار می‌شود و از سال آینده داوطلبان در آزمون ملی شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا،  مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از پنجم آذرماه آغاز شده و تا هشتم این ماه ادامه دارد.

داوطلبان آزمون جایابی پیش از ثبت‌نام اینترنتی باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند.

مدارک داوطلبان در مرکز خدمات آموزشی به صورت حضوری دریافت می‌شود، دانشگاه‌های محل تحصیل این افراد بررسی شده و در صورتی که آن دانشگاه از سوی مرکز خدمات به رسمیت شناخته شود، افراد برای شرکت در آزمون به مرکز سنجش معرفی می‌شوند.ضمنا فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، (ورودی‌های پیش از اگوست 2009) واجد شرایط ثبت‌نام و مجاز به شرکت در آزمون جایابی هستند این دوره از آزمون آخرین آزمون جایابی است که برگزار می‌شود و از سال آینده داوطلبان در آزمون ملی دندانپزشکی شرکت می‌کنند.

تعداد داوطلبان حضور در این آزمون بسیار کاهش یافته و اغلب افراد خاصی در آزمون ملی شرکت می‌کنند. دوره قبل آزمون جایابی حدود 70 نفر شرکت‌کننده داشت اما حدود 300 نفر در آزمون ملی شرکت کرده بودند.

بر همین اساس در مرکز سنجش تصمیم گرفته شد که این دوره را به عنوان آخرین دوره آزمون برگزار کنیم.
آخرین آزمون جایابی 30 آذرماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha