۱۵۰مهدکودک تهران، ۷کانکس مجهز به سیستم گرمایشی، بازی و سرویس بهداشتی و‌ حمام را به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کردند تا به عنوان ۴ مهدکودک سیار برای کودکان زلزله زده استفاده شوند.

سلامت نیوز: ۱۵۰مهدکودک تهران، ۷کانکس مجهز به سیستم گرمایشی، بازی و سرویس بهداشتی و‌ حمام را به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کردند تا به عنوان ۴ مهدکودک سیار برای کودکان زلزله زده استفاده شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، به همت 150 مهدکودک تهران، 7 کانکس به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد تا به عنوان 4 مهدکودک سیار برای کودکان زلزله زده استفاده شوند.

این کانکس ها که به سیستم گرمایشی، تجهیزات بازی و آموزشی و امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی و حمام برای بچه ها مجهز هستند، قرار است دست کم 60 کودک زیر 6 سال آسیب دیده در زلزله را در این روزهای بحرانی در خود جای دهند تا بچه ها چند ساعتی از هیاهو و آوار و اندوه زلزله دور بمانند.

قرار است به زودی 4 مهدکودک سیار دیگر نیز به مناطق زلزله زده ارسال شود. پیش از این سخنگوی ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی از احداث 40 مهدکودک سیار وابسته به بهزیستی در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داده بود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha