معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: منتظر ابلاغ اعتبار هستیم تا شیر را در مدارس توزیع کنیم.

توزیع شیر بین دانش‌آموزان از کی آغاز می‌شود؟

سلامت نیوز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: منتظر ابلاغ اعتبار هستیم تا شیر را در مدارس توزیع کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، در خصوص «زمان توزیع شیر در مدارس»، اظهار داشت: باید کارهایی خارج از آموزش و پرورش انچام شود تا بتوانیم برای توزیع شیر در مدارس برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در درجه اول باید سازمان برنامه و بودجه، این اعتبار را به ما ابلاغ کند و در درجه دوم، ستاد تنظیم بازار باید برای بحث کلیت مصرف شیر در کشور سیاست‌گذاری مشخصی اتخاذ کرده و به کمیته ملی شیر مدارس اعلام کند تا ما بر اساس این دو تصمیم، ورود پیدا کرده و شیر را توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: کمیته ملی شیر، یک جلسه تشکیل داده است و منتظر ابلاغ اعتبار هستیم تا شیر را در مدارس توزیع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهزا هوش اوری ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    0 0
    در قبل از سال 57..!!!!............دیگه نه شیر رایگان بود نه اصل ....طوری شد که کلا چه از نظر کمیت و چه کیفیت از سبد خانوار حذف شد .البته بهتر ....زیرا .این شیری که به مردم می دهند عامل بسیاری از بیماریها است به جای سلامتی بیمار میاورد ... .داخلش وایتکس و شیرهای خشک چندین ساله مانده وتاریخ گذشته کشورهای خارجی ..با بالاترین قیمت ....این شد که خدا بر همه این بچه ها ی ایرانی رحم کرد .انرا در مدارس به زور به بچه ها ندادند ...تا قبل از سال 57 شیر تازه دوشیده شده از گاوهای علف خورده ..نه کاغذ ونان خشک کپک زده ..می اوردند در مدارس می جوشاندند به بچه ها می دادند ..ان قدر قوی بودند که تا جنگ شد بهترین نیروهها مدافع مملکت شدند وواما الان این شیر نخورند الاقل کمتر خرج روی دست درمان میگذارند