سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خرید و واگذاری 200 کانکس مسکونی توسط ارتش برای مردم زلزله زده غرب کرمانشاه خبر داد.

ارتش 200 کانکس مسکونی به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرد

سلامت نیوز: سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خرید و واگذاری 200 کانکس مسکونی توسط ارتش برای مردم زلزله زده غرب کرمانشاه خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی روز شنبه افزود: علاوه بر استمرار عملیات امدادرسانی در حوزه های پزشکی، بهداشتی و مهندسی در مناطق زلزله زده توسط یکان های ارتش؛ این تعداد کانکس مسکونی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران خریداری و به مردم شریف منطقه سرپل ذهاب اهدا شده است.


به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،وی تصریح کرد: این کانکس ها در 48 ساعت گذشته به پادگان ابوذر در غرب کشور حمل شده و پس از تایید بنیاد مسکن در محل های مورد نظر برای مردم آسیب دیده نصب خواهد شد.


سخنگوی ارتش افزود: در حال حاضر 188 دستگاه به پادگان ابوذر منتقل شده و 12 دستگاه دیگر نیز در حال انتقال به این پادگان است.
امیر سرتیپ دوم تقی خانی اضافه کرد: همچنین عملیات زیرسازی و تسطیح مناطق مورد نظر برای نصب کانکس ها نیز همزمان در حال اجرا است و امیدواریم این اقدام کمک مختصری در رفع نگرانی های اسکان موقت مردم عزیز بویژه در شرایط فعلی جوی داشته باشد.
به گزارش روز شنبه ایرنا، زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون (ظهر جمعه) 436 کشته و بیش از 10 هزار و 179 مصدوم در استان داشته است.


شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که کل غرب کشور تا بخش هایی از تهران را لرزاند و مردم چندین کشور منطقه به ویژه عراق آن را احساس کردند.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دست کم 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha