رئیس سمپوزیوم «تازه های تحقیقات و درمان ناباروری»، گفت: ظرفیت جمعیت هلال احمر در درمان ناباروری بی نظیر است.

۳میلیون زوج نابارور داریم/ امکانات درمانی هلال احمر

سلامت نیوز:رئیس سمپوزیوم «تازه های تحقیقات و درمان ناباروری»، گفت: ظرفیت جمعیت هلال احمر در درمان ناباروری بی نظیر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، دکتر حمید چوبینه از برگزاری سمپوزیوم «تازه های تحقیقات و درمان ناباروری» در روز نهم آذر ۹۶ خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر ظرفیت های بسیاری در این زمینه در اختیار دارد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مجامع و گردهمایی علمی تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت علم و کارآمد کردن دانش آموخته شده و بکارگیری آن در زمینه خدمات رسانی به مردم دارد، افزود: سال گذشته نخستین سمپوزیوم درمان درمان ناباروری با حضور محققانی از کشور ایران و ایتالیا به همت جمعیت هلال احمر ایران برگزار شد.

چوبینه اضافه کرد: امسال نیز این سمپوزیوم با حضور متخصصان و اساتیدی از کشورمان برگزارو پژوهشگران این عرصه ،تازه های تحقیقات و روش های جدید درمان ناباروری را با یکدیگر تبادل می کنند.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران درباره ضرورت اهمیت برگزاری سمپوزیوم درمان ناباروری در ایران گفت: ظرفیت جمهوری اسلامی ایران برای درمان ناباروری در سطح استانداردهای بین المللی است و این مهم می تواند ایران را به مرکز توریسم درمانی منطقه تبدیل کند.

وی همچنین تبادل نظرات متخصصان و اساتید درمان ناباروری را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این تعاملات می تواند به کابردی شدن دانش نیز منتج شود.

چوبینه، وجود سه میلیون زوج نابارور در کشور را یکی دیگر از ضرورت های برگزاری این نوع همایش ها در کشور دانست.

وی، یکی دیگر از برنامه های مرکز درمان ناباروری رویش وابسته به جمعیت هلال احمر را تهیه و تدوین نشریه ای در زمینه درمان ناباروری عنوان کرد و گفت: این نشریه در روز همایش در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

چوبینه از برگزاری کارگاه های تخصصی در حاشیه این سمپوزیوم خبر داد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha