جمعه شد و آفتاب طلوع کرد و یواش یواش زندگی در یک روز تعطیل به جریان افتاد. برای گروهی دیروز قرار بود روز خاص و شاید دلگرم کننده ای باشد، قرار بود عملیات ساخت دوباره ساختمان پلاسکو آغاز شود اما اینگونه شد.

عکس/۱۰ آذر شد ولی ساخت پلاسکو شروع نشد

سلامت نیوز: جمعه شد و آفتاب طلوع کرد و یواش یواش زندگی در یک روز تعطیل به جریان افتاد. برای گروهی دیروز قرار بود روز خاص و شاید دلگرم کننده ای باشد، قرار بود عملیات ساخت دوباره ساختمان پلاسکو آغاز شود اما اینگونه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران، دیروز هر رهگذری که از خیابان جمهوری عبور می کرد سری به سمت ساختمان سابق پلاسکو می چرخاند تا شاید شلوغی و یا جنب و جوش کارگران ساختمانی را ببینند ولی هیچ اتفاق تازه ای نیافتاد. همانند 10 ماه اخیر.

در 10 ماه گذشته  به جز چند روز پرهیاهوی اول، همیشه، سکوت و آرامش فضای محوطه پلاسکو را فرا گرفته بود. انگار که نه انگار روزی اولین آسمان خراش پایتخت آنجا جا خوش کرده بوده.

316 روز است که قرار است صدای ساخته شدن پلاسکویی جدید شنیده شود. سه شنبه هفته گذشته محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفته بود: طبق توافق انجام شده روز جمعه عملیات عمرانی ساختمان پلاسکو آغاز خواهد شد.

  روز گذشته برخلاف آن چه وعده داده شده بود هیچ گونه عملیات عمرانی در محل ساختمان سابق پلاسکو دیده نشد. بیش از 2500 نفر از جمله 500 کاسبی که از روز اول با وعده وعید مسوولین روز خود را می گذرانند این بار هم نا امید شدند. کسبه پلاسکو که به طور موقت در مجتمع نور تهران هم اسکان داده شده اند از وضعیت کنونی ناراضی اند.

همچنان افرادی که روزی شان  را از آن ساختمان 17 طبقه تامین می کردند در انتظار حرکتی دلگرم کننده هستند.

عکس های زیر محل ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری را نشان می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha