دادگاهی در سوئد در اقدامی بی‌سابقه فردی را که با فریب کودکان از طریق اینترنت آنها را وادار به انجام رفتارهای غیراخلاقی می‌کرد به ۱۰ سال زندان محکوم کرد.

مرد سوئدی به اتهام «تجاوز اینترنتی» به ۲۷ کودک به حبس محکوم شد

سلامت نیوز: دادگاهی در سوئد در اقدامی بی‌سابقه فردی را که با فریب کودکان از طریق اینترنت آنها را وادار به انجام رفتارهای غیراخلاقی می‌کرد به ۱۰ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این مرد ۴۱ ساله به تجاوز و سوء استفاده از ۲۷ کودک بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ شده است. اکثر قربانیان وی کمتر از ۱۵ سال داشته‌ و اهل کانادا، انگلیس و اسکاتلند بوده‌اند.

در دادگاه مشخص شد که او با تهدید این کودکان یا در بعضی موارد تهدید خانواده هایشان آنها را مجبور می‌کرده که رفتارهای غیراخلاقی انجام داده و از آن فیلم بگیرند.

اهمیت این دادگاه جدا از محتوای تکان دهنده آن، در این است که برای نخستین بار تعریف دیگری از تجاوز در دستگاه قضایی مطرح می‌شود که به دنیای مدرن امروزی و نقش فضای مجازی در آن مربوط است.

دادگاه شهر اوپسالا این مرد سوئدی را در ارتباط با چهار مورد تجاوز گناهکار شناخت. این موارد شامل مجبور کردن کودکان به روابط غیراخلاقی با کودکان جوانتر از خودشان می‌شود.

او همچنین به دلیل داشتن عکس‌ها و جمع آوری فیلم‌های هرزه نگاری کودکان گناهکار شناخته شده و باید به قربانیان خسارت بپردازد. متهم ضمن رد اتهام تجاوز، گناهکاری خود در موارد دیگر را پذیرفته است.

به گزارش یورونیوز، مطابق آمار رسمی ثبت شده در سال ۲۰۱۵ موارد تجاوز در کشور سوئد ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر بوده که بالاترین آمار از این نوع در اتحادیه اروپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha