رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در ۱۱ روستا در بخش هجدک – شهرستان راور در حال امدادرسانی هستند، گفت: به ۹۹۰ نفر امدارسانی شد و ٩٩٠ نفر با برپایی ١٩٨ دستگاه چادر در ٤ اردوگاه اسکان اضطراری یافتند.

اسکان اضطراری ۹۹۰ نفر در زلزله هجدک/ امدادرسانی به ۱۱ روستا

سلامت نیوز:رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در ۱۱ روستا در بخش هجدک – شهرستان راور در حال امدادرسانی هستند، گفت: به ۹۹۰ نفر امدارسانی شد و ٩٩٠ نفر با برپایی ١٩٨ دستگاه چادر در ٤ اردوگاه اسکان اضطراری یافتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،مرتضی سلیمی؛ رییس سازمان امداد و نجات به تشریح اقدامات انجام شده در زمین لرزه ٦.١ریشتری هجدک تا ١٢ آذر پرداخت و گفت: این زمین لرزه، ٣١٦ مورد پس لرزه (بزرگترین پس لرزه ٥.٥ ریشتر درساعت ٧:٠٣ مورخ ١٠ آذر و ١٤:١٧ مورخ ١١آذر) داشته و در مجموع ٣٠ شهر و روستا (در شهرستان راور) مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ روستا (در بخش هجدک – شهرستان راور) در حال امدادرسانی هستند، گفت: به ۹۹۰ نفر امدارسانی شد و ٩٩٠ نفر با برپایی ١٩٨ دستگاه چادر در ٤ اردوگاه اسکان اضطراری  یافتند.

سلیمی با بیان اینکه این زمین لرزه ٥١ مصدوم داشته است، گفت: ۱۴ تیم عملیاتی، ۷۰ نیروی عملیاتی و ٢١دستگاه خودرو به کار  گرفته  شد. همچنین ١٠٢٦ تخته پتو، ٣٩٦ تخته موکت، ١٦٣شعله والور و  ١۱٢٨ قوطی  کنسرو توزیع شد.                                                                          

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha