قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش با تأکید بر اینکه درصد قابل‌توجهی از دیه دانش‌آموزان فوت‌شده در حادثه واژگونی اتوبوس پرداخت شد و مابقی آن‌ها در حال پیگیری است، گفت: تمامی دانش‌آموزان هرمزگانی آسیب‌دیده در حادثه واژگونی اتوبوس، از بیمارستان مرخص شده و مشغول به درس خواندن هستند.

پرداخت درصدی از دیه دانش‌آموزان فوت‌شده هرمزگانی/جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان

سلامت نیوز: قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش با تأکید بر اینکه درصد قابل‌توجهی از دیه دانش‌آموزان فوت‌شده در حادثه واژگونی اتوبوس پرداخت شد و مابقی آن‌ها در حال پیگیری است، گفت: تمامی دانش‌آموزان هرمزگانی آسیب‌دیده در حادثه واژگونی اتوبوس، از بیمارستان مرخص شده و مشغول به درس خواندن هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمود علیگو با بیان اینکه سعی می‌شود عقب‌ماندگی تحصیلی این دانش‌آموزان جبران شود، افزود: در حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی که در حال رفتن به اردو بودند، ۲ دانش‌آموز از ناحیه دست‌وپا دچار قطع عضو، یک دانش‌آموز مشکوک به ضایعه نخاعی و ۲ دانش‌آموز از ناحیه صورت به‌شدت آسیب دیدند که به‌منظور درمان به بیمارستان شیراز اعزام و تحت اعمال جراحی قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه احتمال ضایعه نخاعی در دانش‌آموز هرمزگانی رد شد و با عمل‌های صورت گرفته، در صحت کامل با پاهای خود راه می‌رود. این در حالی است که به‌منظور رفع کامل آسیب، جلسات فیزیوتراپی همچنان ادامه دارد.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: همه دانش‌آموزان دختر آسیب‌دیده از بیمارستان مرخص شده‌اند و تحت نظر معلمان خصوصی به تحصیل در خانه مشغول هستند.

علیگو با اشاره به اینکه دو دانش‌آموز قطع عضو و یک دانش‌آموز مستعد، به‌منظور کمک به حالات روحیشان در خبرگزاری پانا مشغول به کار شده‌اند، عنوان کرد: درصد قابل‌توجهی از دیه دانش‌آموزان فوت‌شده در حادثه واژگونی اتوبوس پرداخت شده و مابقی آن‌ها در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین پرداخت دیه تمامی دانش‌آموزان و یک مربی آموزش‌وپرورش مجروح در این حادثه در دستور کار دادستانی استان هرمزگان قرارگرفته و توسط بیمه البرز پرداخت خواهد شد.

وی درباره تغییرات اعمال‌شده در آیین‌نامه اردوی دانش‌آموزی اضافه کرد: بخش‌های ویژه آیین‌نامه جدید نظیر ممنوعیت حرکت اتوبوس اردوها از ساعت ۲۳ الی ۵ صبح در حال اجرا است و بخش‌های دیگر آن باید از جانب وزیر آموزش‌وپرورش ابلاغ و در دستور کار مدارس قرار گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha