رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس اختصاص ۲ میلیارددلار از محل صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات محیط زیستی را از نکات مهم و موثر بودجه سال ۱۳۹۷ دانست.

۲میلیارددلار برای مشکلات محیط زیست/هزینه‌کرد پول به دقت بررسی شود

سلامت نیوز:رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس اختصاص ۲ میلیارددلار  از محل صندوق توسعه ملی  برای حل مشکلات محیط زیستی را از نکات مهم و موثر بودجه سال ۱۳۹۷ دانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،محمدرضا تابش  گفت: رئیس جمهور بار دیگر بر توجه دولت به حل معضلات محیط زیستی تاکید کرد و گفت: پنگاه ویژه دولت به مساله محیط زیست در لایحه بودجه ۹۷ نیز به چشم می‌آید و امیدوار کننده است.

وی اختصاص ۲ میلیارددلار از محل صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات محیط زیستی را از نکات مهم و موثر بودجه ۹۷ دانست و گفت: خوشبختانه بودجه و اعتبار قابل قبولی از محل صندوق توسعه ملی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار در لایحه بودجه در نظر گرفته شده است که به حل مشکلات زیست محیطی کمک موثری می کند.

نماینده اردکان با بیان این که اختصاص این میزان از محل صندوق توسعه ملی منبع قابل قبولی است تاکید کرد: باید ریزبرنامه های بودجه اعم از  عملیات قابل اجرا، مجریان برنامه و هزینه کرد این پول به شکل دقیق بررسی شود، زیرا درحال حاضر معلوم نیست که چه میزان باید صرف بهبود وضعیت آب و خاک شود.

تابش تصریح کرد: مشکلات مهمی در حوزه خاک، آب، تالاب ها و موضوع ریزگردها وجود دارد. همه بخش‌های محیط زیست از اهمیت به سزایی برخوردار است، اما در عدم حل مشکلات محیط زیستی معضل مدیریتی و تامین منابع وجود دارد.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha