در مراسمی تعدادی از کانکس‌های اهدایی مردم اهواز به زلزله‌زدگان سر‌پل‌ذهاب به استان کرمانشاه ارسال شد.

تصاویر/ارسال کانکس‌های اهدایی مردم اهواز به سرپل‌ذهاب

سلامت نیوز:در مراسمی تعدادی از کانکس‌های اهدایی مردم اهواز به زلزله‌زدگان سر‌پل‌ذهاب به استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، به همت جمعی از جوانان اهوازی کارگاه ساخت کانکس برای اسکان زلزله‌زدگان غرب کشور در استان کرمانشاه راه‌اندازی شد.


این کارگاه که در اهواز فعالیت خود را آغاز کرد از سوی گروه فرهنگی جوادالائمه(ع) راه‌اندازی شد و هم اکنون در حال ساخت کانکس برای اسکان زلزله‌زدگان غرب کشور در استان کرمانشاه است.

تمام افرادی که در این کارگاه مشغول فعالیت هستند به صورت صلواتی کار را انجام می‌دهند و هزینه ساخت کانکس‌ها برای اسکان زلزله‌زدگان غرب کشور در استان کرمانشاه نیز توسط مردم استان خوزستان و اهواز تامین می‌شود.

دومین مرحله تعدادی از کانکس‌های اهدایی مردم اهواز به زلزله‌زدگان سر پل ذهاب به کرمانشاه ارسال شد.

در این مرحله 6 کانکس 4 متری برای اسکان زلزله زدگان سرپل ذهاب به استان کرمانشاه ارسال شد تا به خانوارهای نیازمند اهدا شود.

در مرحله نخست، تعداد 2 کانکس ساخته شده توسط مردم اهواز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه فرستاده شد.

هموطنان عزیز در استان خوزستان و دیگر نقاط کشور می‌توانند هدایا و کمک‌های نقدی خود برای ساخت کانکس جهت اسکان زلزله‌زدگان غرب کشور در استان کرمانشاه را به شماره کارت 5859 8370 0006 4036 به نام گروه فرهنگی جوادالائمه(ع) واریز کنند.

همچنین شهروندان خوزستانی جهت همیاری و مشارکت در ساخت کانکس‌های مورد نیاز برای اسکان زلزله‌زدگان استان کرمانشاه می‌توانند در این کارگاه به نشانی اهواز، خ 38 متری آریاشهر جنب حسینیه شهدا، مجتمع فرهنگی مذهبی شهدای مسجد حضرت جوادالائمه(ع) پادادشهر حضور یابند و در این اقدام انسان دوستانه مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha