نماینده سیرجان با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمان، گفت که شب گذشته یک میلیون نفر از مردم در خیابان‌ها به دلیل ترس شب را به صبح رساندند و متاسفانه علیرغم قطعی آنتن‌دهی تلفن‌های همراه، وزیر ارتباطات اعتنایی به این وضعیت نکرده است.

سرگردانی بیش از یک میلیون نفر از مردم کرمان در خیابان‌ها به دلیل زلزله شب گذشته

سلامت نیوز:نماینده سیرجان با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمان، گفت که شب گذشته یک میلیون نفر از مردم در خیابان‌ها به دلیل ترس شب را به صبح رساندند و متاسفانه علیرغم قطعی آنتن‌دهی تلفن‌های همراه، وزیر ارتباطات اعتنایی به این وضعیت نکرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، شهباز حسن‌پور در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری با اشاره به زلزله شب گذشته کرمان، گفت: از دیشب تا الان ۲۰ بار استان کرمان لرزیده است و به دلیل آن مردم در سرمای زیر صفر تا صبح در خیابان‌ها به سر بردند، زلزله‌های متعددی که بعضا بالای شش ریشتر هم بوده است.

وی افزود: در این شرایط متاسفانه تاکنون هیچ یک از وزرای دولت به منطقه کرمان نیامدند. دیروز یک ساعت تمام ارتباطات این استان قطع شد، آقای استاندار با وزیر تماس گرفت و وزیر به جای اعزام تیمی به منطقه برای بررسی اوضاع با بی‌اعتنایی پاسخ استاندار را داد.

نماینده سیرجان در مجلس گفت که لازم است در این شرایط هیاتی از کمیسیون‌های بهداشت، برنامه و عمران به منطقه سفر کنند چون بدترین وضعیت برای مردم ترس و اضطراب است. باید قبل از رخ دادن اتفاقی پیشگیری‌های لازم صورت گیرد.

مسعود پزشکیان رییس جلسه در پاسخ به این تذکر، گفت: قطعا باید کمیسیون‌های مربوطه برای بررسی حوزه منطقه زلزله‌زده کرمان در این مناطق حضور پیدا کنند. عدم توجه دولت نیز قابل قبول نیست، دولت باید مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha