مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری کارتن خواب‌ها از سطح شهر و ساماندهی آنها در مراکز شهرداری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم ویژه‌ای در محله هرندی برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری کارتن خواب‌ها از سطح شهر و ساماندهی آنها در مراکز شهرداری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم ویژه‌ای در محله هرندی برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

به گزارش سلامت نیوز، رضا قدیمی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آمادگی مراکز سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در خصوص پذیرش افراد کارتن خواب و بی‌خانمان، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای این بخش پیش‌بینی شده و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران محدویت برای پذیرش ندارد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد مراکز پذیرش در سال جاری از 16 مرکز به 18 مرکز افزایش یافته و به طور طبیعی ظرفیت مراکز هم افزایش یافته است.

قدیمی با اشاره به ظرفیت پذیرش مراکز بیان کرد: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده 3 هزار و 500 نفر می‌توانند در این مراکز پذیرش شوند و از خدمات در نظر گرفته شده از جمله غذای گرم و... استفاده کنند ضمن اینکه در حال حاضر شب‌ها 2 هزار و 500 نفر در مراکز اشاره شده حضور می‌یابند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: خودورهای سازمان هم مرتبا در سطح شهر تردد می‌کنند و افرادی که نیاز به خدمات داشته باشند را جمع‌آوری و به مراکز منتقل می‌کنند و این در حالی است که خودروهای نیز  به طور ویژه در محله هرندی مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های سازمان رفاه خدمات اجتماعی در سطح شهر، ادامه داد: شهروندان می‌توانند مواردی را که در خصوص افراد کارتن خواب و بی پناه مشاهده می‌کنند به گشت‌های سازمان اطلاع بدهند.

قدیمی همچنین به برخی از شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص فوت یکی کارتن خواب در محله هرندی، بیان کرد: در این زمینه هیچ گزارشی نداشته‌ایم و این موضوع تکذیب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha