آدم‌های موفق، عادت‌های زیر را در برنامه هر روزه‌شان جا داده‌اند و به همین دلیل، توانایی بیشتری برای انجام کارها و پیداکردن ایده‌های تازه دارند.

این عادت‌ها شما را خوشبخت‌تر می‌کند

سلامت نیوز: آدم‌های موفق، عادت‌های زیر را در برنامه هر روزه‌شان جا داده‌اند و به همین دلیل، توانایی بیشتری برای انجام کارها و پیداکردن ایده‌های تازه دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، چرا با وجود آرزوهای دور و درازتان، هنوز به نقطه‌ای که می‌خواستید نرسیده‌اید؟ چرا نمی‌توانید مثل الگوهای ذهنی‌تان، به همه کارهای روزانه برسید و چرا هرچه تلاش می‌کنید، نمی‌توانید فهرست کارهای عقب‌افتاده‌تان را پاکسازی کنید؟ همیشه از خود می‌پرسید که آدم‌های موفق، روزهای‌شان را چطور می‌گذرانند و از چه میان‌برهایی می‌گذرند؟ ما پاسخ این سوال را به شما خواهیم گفت. آدم‌های موفق، عادت‌های زیر را در برنامه هر روزه‌شان جا داده‌اند و به همین دلیل، توانایی بیشتری برای انجام کارها و پیداکردن ایده‌های تازه دارند.


24 ساعته ارتباط برقرار نمی‌کنند
میانه آدم‌های موفق با تکنولوژی خوب است، اما آنها تمام 24 ساعت روز را غرق در تکنولوژی‌های ارتباطی نمی‌شوند. آنها شب‌ها را بدون نور تبلت و صدای رسیدن پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و از یک‌ساعت قبل از خوابیدن، ارتباطات مجازی و فعالیت با رایانه و تبلت را کنار می‌گذارند. خواب خوبی که به‌خاطر این عادت نصیب موفق‌ها می‌شود، انرژی‌شان را برای فعالیت در روزهای بعد، بیشتر می‌کند و آمادگی‌شان را برای پیداکردن ایده‌های تازه افزایش می‌دهد.


روی دور تند، زندگی می‌کنند
حتی اگر ژن‌ها با این افراد همراهی نکنند و به‌طور ذاتی سحرخیز نباشند، آدم‌های موفق، خود را مجبور به سحرخیزی می‌کنند. چه این افراد مجبور به بیرون‌رفتن از خانه برای کارشان باشند و چه در خانه روزشان را سر کنند، زود با بالش‌شان خداحافظی می‌کنند و با این کار، استرس وقت کم‌آوردن و بی‌حاصل گذشتن روز را از خود دور می‌کنند. آدم‌های موفق، اغلب تا رسیدن وقت ناهار، نیمی از وظایف روزانه‌شان را به اتمام رسانده‌اند.


صبحانه کامل می‌خورند
صبح موفق‌ها با یک سینی کامل صبحانه شروع می‌شود. این افراد، خوراکی‌های پروتئینی مثل عدسی، جو دوسر یا تخم‌مرغ را در ابتدای روز میل می‌کنند و به جای اینکه پلک‌های‌شان را با چای غلیظ و قهوه باز کنند، یک دمنوش طبیعی آرامش‌بخش را در وعده صبح میل می‌کنند. تغذیه کامل و سالم، به آنها انرژی بیشتری می‌دهد و سرعت پردازش مغزشان را هم بالا می‌برد.


با یک دست، چند هندوانه برنمی‌دارند
بررسی‌های پژوهشگران نشان می‌دهد که موفق‌ها، به جای انجام کارهای متعدد، روی یک کار تمرکز می‌کنند. از نظر محققان، انجام‌دادن وظایف متعدد، کارآمدی را کاهش می‌دهد و مسیر موفقیت را طولانی‌تر می‌کند. پس اگر تا امروز به اهداف‌تان نرسیده‌اید، به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن و گسترش دامنه کارهای‌تان، روی یک فعالیت خاص تمرکز کنید. شما خیلی زود به فردی حرفه‌ای برای آن حوزه، تبدیل خواهید شد و حتی بیشتر از زمانی که کارهای متعدد را انجام می‌دادید، درآمد کسب خواهید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha