معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که یکی از گروههای مهم و تاثیر گذار جامعه پزشکی دستیاران هستند؛ گفت: نیازمند تاسیس دفتری به منظور ابراز و رفع مشکلات گروه دستیاران بودیم.

اولین جلسه تاسیس دفتر دستیاری در سازمان نظام پزشکی برگزار شد

سلامت نیوز:معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که یکی از گروههای مهم و تاثیر گذار جامعه پزشکی  دستیاران هستند؛ گفت: نیازمند تاسیس دفتری به منظور ابراز و رفع مشکلات گروه دستیاران بودیم.

به گزارش سلامت نیوز، علیرضا سلیمی در گفتگو با روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که دستیاران جامعه بزرگی را در سیستم نظام پزشکی تشکیل می دهند ، بیان کرد: به مطالبات این قشر کمتر بها داده شده و با چالشهایی روبرو هستند که اگر به آنها توجه شود تضمینی برای آینده بهتر و کیفیت بالاتر خدمات در نظام سلامت است.

وی افزود: شنبه مورخ 25 آذرماه جاری اولین جلسه تاسیس دفتر دستیاری با حضور دستیاران علاقه مند و داوطلب و نمایندگان دستیاران برخی از دانشگاهها در سالن اجتماعات نظام پزشکی برگزار و خواسته ها و نظرات این قشر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با بیان این که سالیان متمادی دغدغه تشکیل یک دفتر ویژه دستیاران در سازمان نظام پزشکی وجود داشت ، تصریح کرد : در دور کاری جدید این دفتر رسما در ساختار کاری سازمان نظام پزشکی قرار گرفت و فراخوان تشکیل اولین جلسه ویژه دستیاران داده شد تا دست اندرکاران با حضور خود در این جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی راه اندازی دفتر دستیاری بپردازند.
سلیمی خاطرنشان کرد : معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی قصد دارد با بسترسازی و حمایتهای لازم زمینه اداره این دفتر توسط خود دستیاران را فراهم نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha