چندی پیش در پی گزارش حمل مواد مخدر صنعتی توسط فردی جوان، ماموران انتظامی خودرو شخصی فرد مورد نظر را متوقف کرده و از داخل خودرو مقداری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند که در نهایت متهم روانه زندان شد.

زن جوان با جاسازی موادمخدر در ماشین، شوهرش را به زندان انداخت

سلامت نیوز: چندی پیش در پی گزارش حمل مواد مخدر صنعتی توسط فردی جوان، ماموران انتظامی خودرو شخصی فرد مورد نظر را متوقف کرده و از داخل خودرو مقداری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند که در نهایت متهم روانه زندان شد.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت:  پس از چندی فرد دستگیر شده با ادعای جاسازی این مواد توسط همسرش، شکایتی از وی مطرح کرد و با دستور قضایی، پرونده به دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود ارجاع شد. پس از تحقیقات اولیه مشخص شد زوج مذکور دچار اختلافات شدید بوده و همین مساله می توانست جاسازی مواد را از سوی همسر متهم محتمل کند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی، زوجه احضار و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت و پس از بازجویی‌های تخصصی و فن‌های پلیسی توسط ماموران کلانتری و اظهارات ضدونقیض، زوجه به خرید و جاسازی مواد مخدر در خودروی همسرش اعتراف کرد که با دستور قضایی متهم بازداشت و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha