سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را 22 دی ماه اعلام کرد.

آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 22 دی برگزار می شود

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را 22 دی ماه اعلام کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایرنا،حسین توکلی  افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی وزارت بهداشت از 25 آبان تا اول آذر فرصت داشتند که در این آزمون ثبت نام کنند.


وی با بیان اینکه آزمون استخدامی پزشکان متخصص در حوزه های امتحانی 5 شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: داوطلبان براساس اطلاعات ثبت نامی خود می توانند با حضور در حوزه های امتحانی مشخص شده در تبریز، اصفهان، تهران، مشهد و بابلسر در این آزمون شرکت کنند.
توکلی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه 19 دی پرینت کارت ورود به آزمون خود را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgدریافت کنند.


به گفته مشاور رئیس سازمان سنجش، توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون تا ساعت 24 روز پنجشنبه 21 دی ادامه دارد و به داوطلبان توصیه می‌شود تا قبل از پایان مهلت مقرر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
توکلی از داوطلبان خواست برای ورود به آزمون، حتما پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.
پیش از این قرار بود، آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز جمعه اول دی ماه ( یک روز بعد از زلزله 4.9 ریشتری ملارد) برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha