رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد.

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 13 استان/ یخ‌زدگی در محورهای اردبیل

سلامت نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش سلالمت نیوز به نقل ازآنا،سرهنگ نادر رحمانی ، به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز هم‌اکنون در استان‌های مرکزی (محورهای اراک-بروجرد،اراک-ملایر و ساوه - همدان)، گیلان ( محور پونل-خلخال)، کرمانشاه (محور پاوه-مریوان)، کردستان (محور بانه-قروه)، البرز و مازندران (ارتفاعات محور کرج-چالوس) و ارتفاعات همدان بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به محورهای دارای بارش باران تصریح کرد: همچنین در اکثر محورهای استان‌های همدان، گیلان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، قزوین و آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری(محور کوهرنگ-ایذه)، مازندران (محورهای سوادکوه و رامسر) بارش باران عنوان شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در استان مازندران (محورهای فیروزکوه،کارسالار و دهانه شمالی تونل کندوان) مه گرفتگی همراه با کاهش دید اعلام شده است.

رحمانی ادامه داد: در استان اردبیل (محور‌های اسالم-خلخال و گرمی –بیله سوار) کولاک و یخ زدگی مشاهده می‌شود و تردد با تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در باندجنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده مهرویلا تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج(محدوده پل فردیس تا پل کلاک) گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha