«امیرحسین پورجعفر» به اتهام تجاوز به ستایش قریشی صبح روز پنجشنبه 14 دی‌ماه اعدام می‌شود؛ وی به اتهام قتل عمدی ستایش به یک بار قصاص نیز محکوم شده است.

قاتل ستایش پنج شنبه 14 دی‌ماه اعدام می‌شود/ وکیل امیرحسین: امیدواریم رضایت بدهند

سلامت نیوز:«امیرحسین پورجعفر» به اتهام تجاوز به ستایش قریشی صبح روز پنجشنبه 14 دی‌ماه اعدام می‌شود؛ وی به اتهام قتل عمدی ستایش به یک بار قصاص نیز محکوم شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،مجتبی فرحبخش، وکیل مدافع قاتل ستایش  با اشاره به آخرین وضعیت اجرای حکم اعدام قاتل ستایش اظهار کرد: صبح امروز از خانواده امیرحسین خواسته شده تا برای آخرین ملاقات به زندان بیایند.

وی با بیان اینکه اعاده دادرسی مجدد به طور حتم مثمر ثمر نخواهد بود، اضافه کرد: بارها درخواستی را مبنی بر توقف اجرای حکم اعدام به دبیرخانه قوه‌قضاییه تقدیم کردیم اما بی‌فایده بوده است.

وکیل مدافع قاتل ستایش تصریح کرد: اگر خانواده ستایش رضایت ندهند امیر حسین صبح روز پنج شنبه اعدام می‌شود؛ البته ما همچنان امیدواریم که آنها رضایت بدهند و با توجه به سن کم امیرحسین، از گناه وی بگذرند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • لیلا ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    از خانواده ستایش عزیزم میخوام کمی فکر کنند و بعد اخرین تصمیم را بگیرند امشب اخرین شبی هست که امیرحسین میتونه زندگی کنه من به شما پدر و مادر ستایش حق میدم همه ما به شما حق میدیم؛ داغ دار شدید ولی بیاید بزرگی کنید این پسرو ببخشید من مطمئنم خدا به شما صبر بیشتری خواهد داد با قصاص امیرحسین اتفاق جدیدی برای شما نمیوفته ولی بخاطر پدر مادرش بهش رحم کنید من به عنوان یک شهروند ازتون میخوام شما گذشت کنید ؛ حتی خدا هم رحمان و رحیم هست خدا هم گناهان بنده هاشو با توبه میبخشه این پسر پشیمونه و پشیمونی یکی از درهای توبه هست ... جایگاه ستایش عزیزم بهشته و مطمئنم ستایش کوچولوی بهشتی ما گذشت کردن پدر مادرشو بیشتر دوست داره ... با گذشت از اعدام امیرحسین شما به ستایش نزدیک تر میشید ؛ ثواب این کار با هیچ کار خیری برابری نمیکنه شاید این لحظات امتحان الهی حتی برای شما باشه ....