بر اساس آمارهای جمع آوری شده طی ٦ ماهه اول سال جاری، سازمان تأمین اجتماعی ٦٣٦ هزار و ٢٥٣ مورد خدمات کوتاه مدت ارائه داده است و برای ارائه این خدمات بیش از ٣٩٣ میلیارد تومان هزینه شده است.

هزینه‌کرد بیش از ٣٩٣ میلیارد تومان برای ارائه خدمات به ٦٣٦ هزار بیمه شده

سلامت نیوز:بر اساس آمارهای جمع آوری شده طی ٦ ماهه اول سال جاری، سازمان تأمین اجتماعی ٦٣٦ هزار و ٢٥٣ مورد خدمات کوتاه مدت ارائه داده است و برای ارائه این خدمات بیش از ٣٩٣ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کمک های کوتاه مدت این سازمان شامل کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه مرخصی زایمان، کمک هزینه سفر بیمار و همراه، وسایل کمک پزشکی و توانبخشی (اروتز و پروتز)، غرامت نقص عضو، غرامت دستمزد ایام بیماری و کمک هزینه کفن و دفن است.

در ٦ ماهه ابتدای سال جاری ٥١ هزار و ٤٤٥ مورد کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان واجد شرایط ارائه شده و ٦٠ میلیارد تومان برای این کار هزینه شده است. همچنین ٩٤ هزار و ٨٤٩ مورد کمک هزینه مرخصی زایمان ارائه و ١٣١ میلیارد تومان نیز برای این موضوع هزینه شده است.

در این بازه زمانی ١٣ هزار و ٨٤٢ مورد کمک هزینه سفر پرداخت و ٣ میلیارد و ٧٧٧ میلیون تومان هزینه شده است. همچنین ٢١٦ هزار و ٢٨ نفر بابت کمک هزینه اروتز و پروتز ١٦ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان دریافت کرده اند.

بر اساس آمار اعلام شده ٥٦٣ نفر بابت غرامت نقص عضو ١ میلیارد و ٧٧٤ میلیون تومان دریافت کرده اند و بابت غرامت دستمزد ایام بیماری ١٦٢ میلیارد تومان به ٢٣٥ هزار و ٤٦١ نفر پرداخت شده است. بابت کمک هزینه کفن و دفن نیز مبلغ ١٧ میلیارد تومان به بازماندگان ٢٤ هزار و ٦٥ نفر پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha