معاون پارلمانی شهردار تهران گفت: برای مقاوم سازی پل های قدیمی پایتخت به تامین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

پل های فلزی تهران تهدیدی بالقوه برای پایتخت‌نشینان

سلامت نیوز: معاون پارلمانی شهردار تهران گفت: برای مقاوم سازی پل های قدیمی پایتخت به تامین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


به گزارش سلامت نیوز، داریوش قنبری در گفت و گو با خانه ملت، با هشدار نسبت به اتمام عمر برخی پل های تهران به ویژه پل های فلزی، گفت: این پل ها باید هر چه سریع تر بازسازی شوند؛ برای تقویت پل های قدیمی پایتخت پیشنهادهایی را داشتیم که در کمیسیون عمران مجلس مطرح شده که انتظار می رود این مبلغ برای تقویت و نوسازی پل ها اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه برای مقاوم سازی پل های قدمی پایتخت به اختصاص 500 میلیارد اعتبار نیاز داریم، گفت: بی توجهی به نوسازی و مقاوم سازی پل های قدیمی پایتخت مشکلاتی را برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

قنبری ادامه داد: در همین راستا مبالغی بر اساس ارزیابی های کارشناسانه در نظر گرفتیم که اگر تخصص پیدا کند خطرات ناشی از فرسودگی این سازه ها مدیریت می شود.

معاون پارلمانی شهردار تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده پایتخت نشست زمین است، تصریح کرد: سالانه چند میلی متر نشست زمین در تهران اتفاق می افتد که ممکن است این نشست ها مشکلاتی را برا ی پل ها به همراه داشته باشد بنابراین نیاز است مقاوم سازی پل ها در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha