دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 235257

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با اشاره به بازداشت یک دندانپزشک متخلف در این شهرستان گفت: مدارک این دندانپزشک مورد تایید وزارت بهداشت ایران نبوده ولی تحصیلاتی در خارج از کشور در این زمینه داشته است.معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با اشاره به بازداشت یک دندانپزشک متخلف در این شهرستان گفت: مدارک این دندانپزشک مورد تایید وزارت بهداشت ایران نبوده ولی تحصیلاتی در خارج از کشور در این زمینه داشته است.

دستگیری یک دندانپزشک متخلف در رامهرمز

سلامت نیوز:معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با اشاره به بازداشت یک دندانپزشک متخلف در این شهرستان گفت: مدارک این دندانپزشک مورد تایید وزارت بهداشت ایران نبوده ولی تحصیلاتی در خارج از کشور در این زمینه داشته است.معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با اشاره به بازداشت یک دندانپزشک متخلف در این شهرستان گفت: مدارک این دندانپزشک مورد تایید وزارت بهداشت ایران نبوده ولی تحصیلاتی در خارج از کشور در این زمینه داشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر محمود ابراهیمی  با اشاره به تخلف یک کلینیک دندانپزشکی در شهرستان رامهرمز اظهار کرد: پس از اخذ شکایات شهروندان مبنی بر ایراداتی از سوی یک دندانپزشک، در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مدرک این دندانپزشک از سوی وزارت بهداشت ایران تأیید نشده است.

وی با اشاره به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه این دندانپزشک قلابی بوده است، افزود: این فرد در خارج از کشور تحصیل کرده که باید جهت تأیید مدرکش در یک امتحان شرکت می‌کرد. بنابراین مدرک این فرد از سوی ایران مورد تأیید نیست ولی تحصیلاتی در این زمینه داشته است.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: این دندانپزشک بازداشت شده ولی کلینیک دندانپزشکی پلمب نشده و فعال است.
ابراهیمی عنوان کرد: در حال حاضر مراحل قانونی جهت پلمب این مرکز در حال پیگیری است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha