برخی حرف ها باعث می‌گـردد هـمـسرتان احساس كند كه او یك الهه است. اگر می خواهید وجهه ی خود را نزد همسرتان بالا ببرید و به همسرتان احساس آرامش دهید تا می توانید به او حرف های عاشقانه ای بزنید که عاشق شنیدن آن است...

حرف‌هایی كه زنان عاشق شنیدن‌شان هستند

سلامت نیوز: برخی حرف ها باعث می‌گـردد هـمـسرتان احساس كند كه او یك الهه است. اگر می خواهید وجهه ی خود را نزد همسرتان بالا ببرید و به همسرتان احساس آرامش دهید تا می توانید به او حرف های عاشقانه ای بزنید که عاشق شنیدن آن است...


"روز خوبی داشتی؟"
به گزارش سلامت نیوز به نقل از دنیای روانشناسی ، هـنـگامیکه از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش می‌كنید، برداشت او این خواهد بود كه شما انسان با فكری هستید و مشتاق‌اید بدانید وی ساعات كاری خود را چگونه سپری كرده است. اما یـك هشـدار: ایـن سـؤال بـه هـمـسـر شـمـا مجوز آن را خواهد داد كه چند ساعتی در مورد كوچك‌ترین اتفاقاتی كه برایش افتاده صحبت نمایـد. پس برای مدت زمانی طولانی آمادة نشستن و شنیدن داستان‌های او شوید.

چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: زن‌ها به آن‌چه كه در فكر شما می‌گذرد، توجه زیادی دارند. پرسش در مورد چگونگی روز او نشان می‌دهد كـه شمـا پذیرا، مشتـاق و علاقه‌مند به گوش‌دادن حرف‌های همسرتان هستید. با این عمل به او فرصتی می‌دهیـد تا خودش را خـالی نـموده و شما را به‌عنوان هم‌راز و محرم اسرار خود در نظر بگیرد. اگرچه ممكن است بیش از زمانی كه انتظار دارید مجبور به شنیدن صحبت‌هایش شوید، اما وقتی تمام شد، او شروع به صحبت در مورد شما خواهد كرد.

"نمی‌تونم بگم چقدر دلربا و زیبا هستی"
همان‌طور كه مشخص است، این جمله بـه او این پیغام را می‌رسـاند كه وی برای شما جذاب بوده و فرد دیـگری بـه چشم‌تان نمی‌آید. از طرف دیگر باعث افزایش اعتمادبه‌نفس در او خواهد شد.

 قرار دادن او از بین همتاهایش بر سكوی نخست زیبایی، باعث بالا رفتن اعتمـادبـه‌نفـس وی شـده و سـبـب می‌گـردد تا هـمـسر شمـا در تـصـوراتش بر دوستان هم‌جنس خود بتواند فرمانروایی كند.


 چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: این جمله بخصوص در روابط زناشویی بلندمدّت مؤثر واقع می‌شود، چرا كه شما به همسر خود اطمینان می‌دهـید هنوز به او علاقه دارید. در عوض، همسرتان نیز سعی خواهد كرد این زیبایی و دل‌ربایی را با شما تقسیم نماید. سؤالی هست؟ این‌جوری فكر نمی‌كنید؟

"در مورد . . . چه احساسی داری؟"
پـرسیدن این سؤال دربارة احساس او در مورد هر چیز، به همسرتان نشان می‌دهد كه شما خالصانه برای احـساسـات او اهمیت قائل هستید. زن‌ها عاشق بیان احساسات خود در مورد هر موضوع قابل تصوری می‌بـاشند. با این حـال، بـدانید كه خود را در دام گفـت‌وگویـی طولانی و عمیق در مورد آن موضوع گرفتار خواهید كرد. بنابراین اگر شب تصمیم به دیدن مسابقه فوتبالی را دارید، این سؤال را مطرح نكنید.

 چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: این سؤال بیان‌گر جنبة مهربانی و دلسوزی یك فرد است. وقتی همسرتان درمی‌یابد كه شما توجه‌تان را به وی مبذول داشته‌اید، او نـیـز متقابلاً تمام احساسات خود را با شدتی بسیار بیشتر، اهداء خواهد نمود. یعنی اگـر قـبـلاً فـقـط فردی جذاب به‌شمار می‌آمدید، اكنون همانند جواهری در چشم او جلـوه خواهید كرد. متوجه منظورم می‌شوید كه؟!

"تو زیباتر از دوستان دیگرت هستی"
قرار دادن او از بین همتاهایش بر سكوی نخست زیبایی، باعث بالا رفتن اعتمـادبـه‌نفـس وی شـده و سـبـب می‌گـردد تا هـمـسر شمـا در تـصـوراتش بر دوستان هم‌جنس خود بتواند فرمانروایی كند. این تحسین و تعریف بسیار مهمی در دنیای زنانه محسوب شده و امتیاز شما را در نزد همسرتان ارتقای چشمگیری خواهد داد.

 چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: گذشته از این‌كه باعث می‌گـردد او از لحاظ زیبایی ظاهری خود را برتر از اطرافیانش تصور كند، این جمله كوتاه به همسرتان تفهیم می‌كند كه شما تا چه حد برای وی ارزش قائل هستید. بعلاوه، زمانی كه دوستانش پیش شـما هستند، كمتر احساس نگرانی خواهد كرد. او در مـورد خـودش احـسـاس خـوبـی نموده و پاداش سلیقه به خرج دادن شما را خواهد داد. با این حال، یك احتمال جانبی بالقوه وجود دارد: یك همسر حسود این سخن را مدركی برای متهم نمودن شما به این‌كه قصد برانداز نمودن و چشم دوختن به دوستانش را دارید، به‌شمار خواهد آورد.

"تو واقعاً زرنگ و باهوشی"
با تـصـدیـق نـمودن هـوش و ذكـاوت وی، ایـن معـنی را می‌رسانید كه علاوه بر محاسن ظاهری، متوجه ذهن و فكر توانمندش نیز شده‌اید. هـمـسر شـما بـا شنیدن این جمله در مورد همة جوانب زندگی خود احساس رضایت و خشنودی خواهد نمود. این سخـن نشانة احترام از طرف شما برای همسرتان محسوب می‌گردد.

چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: همسرتان این مسئله را كه شما فقـط بـه فـكر روابط جنسی نیستید و قادرید ماورای چنین موضوعات فكر كنید را تحسین خواهـد كرد. زن‌ها عاشق مردان صـمـیمی و خـوش‌قـلب مـی‌بـاشند و هیچ چیزی بهتر از بیان و تشخیص هوش و ذكاوت آن‌ها نمی‌تواند صفات آقامنشانة شما را آشكار نماید.

"در روابط زناشویی بسیار خوب هستی"
بیان این جمله باعث می‌گـردد هـمـسرتان احساس كند كه او یك الهه است. شنیدن این عبارت به همسر شـما تفهیم می‌كنـد كـه روابـط جنسی و زناشویی او به چشم شما بی‌عیب‌ونقص بوده و باعث می‌گردد كه احساس نماید واقعاً می‌داند كـه چگـونه باید مرد خود را راضی نگه دارد.

 چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: تحسین و تمـجید از عملكرد او نشان‌گر این است كه شما به روابط جنسی فقط به‌عنوان ابزاری برای ارضاء نــمودن خود نگاه نكرده، بلكه همة جنبه‌های آن را مورد ستایش قرار می‌دهید.

"می‌خواهم همة عمرم را با تو سپری كنم"
ایـن جمله‌ای سنگین است؛ معنی آن فاصلة زیادی با دادن پیشنهاد برای ازدواج نـدارد. بنابراین پیش از گفتن‌اش به نامزدتان مراقب عواقب‌اش باشید. اما به‌خاطر داشته باشید كه ریسك كردن اغلب پاداش و نتیجة مطلوب به دنبال خواهد داشت. هنگامی‌كه این جـمله را بیان می‌دارید، او از لحاظ روانی بسیار سرحال می‌گردد. جـمـلات دیـگـری كـه تقریباً همین نتیجه را داشته ولی تعهدآوری آنها كمتر می‌باشد، عبارت‌اند از: "فقط تو میتونی تا این حد منو خوشحال كنی" و "من دوست ندارم با هیچ‌كس دیگری جز تو باشم".

 چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: همة زن‌ها عاشق شنیدن جملاتی حاكی بر سرسپردگی دیرپا و بادوام از همسرشان هستند. مطمـئـن بـاشیـد كـه بـعد از گفتن این جمله سلامی همیشگی را از او خواهید شنید.

"تو بهترین دوست منی"
به او می‌گویید كه چگونه ماوراء و فراسوی مسائل جنـسی می‌اندیشید و به این معنی اسـت كه برای رابطة‌تان ارزش قائل هستید و مایل‌اید كارهایی را بـه‌هـمراه او انجام دهید كه مردان دیگر ممكن است رغبتی به آن نداشته باشند. همسرتان بعد از شنـیـدن ایـن جمله پیوستگی مقاومت‌ناپذیری با شما پیدا خواهد نمود.

 چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: این جـملات شـما را در نـظر وی بـه‌جای یـك فرد عادی كه مجبور به گذراندن وقت‌اش با او است، به انسانی معنی‌دار و جذاب تـبـدیـل می‌كند. این شما را به ابتدای لیست خواسـتگـاران پرتاب می‌كند، چرا كه شما به مهم‌ترین نكته اشاره كرده‌اید: دوستی و رفاقت.

"تو یك مادر ایده‌آل خواهی شد"
اغلب زن‌ها به دنبال این هستند كه روزی بچه‌دار شونـد. هـم‌ـچـنین، اكـثـراً با خود كلنجار می‌روند كه آیا در این راه مـؤفـق
تحسین و تمـجید از عملكرد او نشان‌گر این است كه شما به روابط جنسی فقط به‌عنوان ابزاری برای ارضاء نــمودن خود نگاه نكرده، بلكه همة جنبه‌های آن را مورد ستایش قرار می‌دهید.
خـواهد بـود یـا خـیر. بـا گفـتن این جمله به او اطمینان می‌دهید كه حتماً به هدفش خواهد رسید. بعلاوه، با ارضـای نیازهای درونی او باعث آرامش و تسكین وی می‌شوید. بیان این كلمات از زبان شما به‌عنوان یك همسر، او را تبدیل به خوشحال‌ترین انسان روی زمین خواهد نمود.

 چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: این‌گونه به‌طورغیرمستقیم به همسر خود می‌فهمانید كه مایل‌اید از او بچه‌دار شوید. واضح است كه این نوایی بسیار خوشایند در گوش او می‌باشد. از این نقطه، همسرتان بیشتر پذیرای پیشرفت و ترقی شما خواهد شد.

"تو زندگی منو كامل می‌كنی"
این به او می‌گوید كه تنها فرد موردعلاقة شما است. همة زن‌ها دوست دارند این جمله را از شوهرشان بشنوند. بـیـان ایـن عبـارت بـه مفهوم آن است كه شما همسر خود را به‌صورت كامل پذیرفته‌ایـد و ایـن‌كه او به‌صـورت موجودی اجتناب‌ناپذیر و همیشگی برای شما در آمده است. در همسرتان احساس لـذّت‌بـخش غیرقابل تصوری به‌وجود آمده و تا چندین روز لبخند از لبانش جدا نخواهد شد.

 چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: این جـمـله اسـاسـاً مـی‌گـوید كه شما در زندگی به او نیاز داشته و نمی‌توانید بدون او به زندگی ادامه دهید. زن‌ها از شنیدن چنین جملاتی بسیار مشعوف می‌گردند.

اشاره باشكوه "دوستت دارم"
این جملة "دو كلمه‌ای" معروف و كوتاه كـه هـمگی ما برایـش اهـمیت بسیار زیادی قائل هستیم، می‌تواند تأثیر شگرفی به همراه داشته بـاشد. اگر ازدواج كرده‌اید خوب است هر روزه چندین‌بار برای همسرتان تكرارش نمایید.

چرا باعث زیبا شدن وجهة شما می‌گردد: گفتن این عبارت به همسرتان بـاعث روشن نگاه داشتن شعله‌های آتشی می‌گردد كه همیشه نیاز به برافروزی دارند. اگـر در بـین شما كسانی تـا به حال این جمله را به همسرشان نـگفـتـه‌انـد، هرگاه احساس آمادگی نمودید، تردید به خود راه نداده و آن را بیان كنید. هیچ‌گاه از گفته خود پشیمان نخواهید شد، وقتی كه عكس‌العمل او را می‌بینید (یا احساس می‌كنید).

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha