نائب رئیس شورایعالی نظام پرستاری کشور با تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه های بررسی صلاحیت بیمارستان ها تا پیش از آغاز نیم سال دوم تحصیلی گفت: در جلسه مردادماه که با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و مقرر شد که در اسرع وقت کارگروه های ارزیابی صلاحیت بیمارستان های منتخب برای تربیت پرستار بیمارستانی تشکیل شود.

ضرورت تشکیل کارگروه های بررسی صلاحیت بیمارستان های آموزش پرستار

سلامت نیوز:نائب رئیس شورایعالی نظام پرستاری کشور با تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه های بررسی صلاحیت بیمارستان ها تا پیش از آغاز نیم سال دوم تحصیلی گفت: در جلسه مردادماه که با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و مقرر شد که در اسرع وقت کارگروه های ارزیابی صلاحیت بیمارستان های منتخب برای تربیت پرستار بیمارستانی تشکیل شود.

به گزارش سلامت نیوز دکتر سیدرضا مظلوم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با بیان این که تاکنون ۲ تا ۳ دانشگاه این کارگروه را تشکیل داده اند، در ادامه افزود: باید تا پیش از آغاز نیم سال دوم تحصیلی (اواسط بهمن ماه) این کارگروه ها تشکیل و در این باره تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: البته همچنین در این جلسه(مردادماه) مقرر شد حتی با آغاز آموزش پرستار بیمارستانی اگر نداشتن صلاحیت بیمارستان ها تائید شود این امکان وجود دارد که در هر مرحله ای پذیرش از این وضعیت به پذیرش معمولی تغییر کند.

نائب رئیس شورایعالی نظام پرستاری کشور با بیان این که تاکنون این کارگروه در دانشگاه علوم پزشکی ایران تشکیل شده است، تصریح کرد: اما مطابق  «آیین نامه توسعه همکاری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی با دانشکده های پرستاری و مامایی در آموزش دانشجویان پرستاری» بقیه دانشگاه ها هم باید این کارگروه را تشکیل دهند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha