معاون وزیر بهداشت با اشاره به اظهارات خلاف واقع قصور پزشکی درباره یکی از مقامات سیاسی کشور گفت: ادعای قصور پزشکی در مورد درمان یکی از مقامات سیاسی که در برخی شبکه های اجتماعی مطرح شده، غیر مسئولانه و خلاف واقع است.

وزارت بهداشت:ادعای قصورپزشکی درمورد درمان یکی ازمقامات سیاسی کشور غیرمسئولانه وخلاف است

سلامت نیوز: معاون وزیر بهداشت با اشاره به اظهارات خلاف واقع قصور پزشکی درباره یکی از مقامات سیاسی کشور گفت: ادعای قصور پزشکی در مورد درمان یکی از مقامات سیاسی که در برخی شبکه های اجتماعی مطرح شده، غیر مسئولانه و خلاف واقع است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا ، دکتر حریرچی قصور در رسیدگی به بیماری یکی از مقامات سیاسی کشور که در شبکه های اجتماعی منتشر شده را اظهار نظری غیر مسئولانه و خلاف عنوان کرد و گفت: در روند درمان بیماری ایشان هیچگونه کوتاهی صورت نگرفته است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،وی ادامه داد: از ابتدا در جریان جزئیات درمان این مقام سیاسی کشور بودیم و اقدامات و توصیه های کاملا علمی و مطابق آخرین پیشرفتهای روز دنیا در داخل کشور برای ایشان انجام شده است.
حریرچی تاکید کرد: البته تبعیت از توصیه های پزشکی جزو اختیارات بیماران است و در صورت عدم قبول توصیه های درمانی و یا تعویق در انجام دستورات پزشکی توسط بیمار، قاعدتا مسئولیتی را متوجه پزشک یا تیم پزشکی معالج نمی کند.


وی افزود: تمام اقداماتی که در خارج از کشور و در مدت اقامت این مقام محترم سیاسی انجام شده است، با همان کیفیت و تاثیر در داخل کشور قابل انجام بوده و توصیه وزارت بهداشت این است که اطرافیان ایشان سیر مراحل درمانی را اطلاع رسانی کنند تا سوء تفاهم پیش آمده رفع شود و از پزشکان معالج خبره و عالی مقام ایشان در داخل کشور هم تقدیر و تشکر به عمل آید.


سخنگوی وزارت بهداشت در پایان ضمن گلایه از سازمان نظام پزشکی و جامعه پزشکی گفت: این همکاران باید بر اساس وظیفه صنفی خود، از جایگاه علمی، تخصص و تعهد پزشکان ایرانی به نحو مقتضی حمایت و دفاع کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha