مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفته است که از تعداد یک میلیون موتورسیکلت موجود در تهران ۸۵ درصد آن‌ها کاربراتوری هستند.

۸۵۰ هزار موتورسیکلت کاربراتوری در خیابان‌های پایتخت

سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفته است که از تعداد یک میلیون موتورسیکلت موجود در تهران ۸۵ درصد آن‌ها کاربراتوری هستند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا از روابط عمومی شهرداری تهران، وحید حسینی با بیان این که به گفته پلیس راهور، در تهران ۴ میلیون موتورسیکلت پلاک شده است که نمی‌دانم چه تعداد از آنها در سطح شهر تهران تردد می‌کنند، اما برآورد ما یک میلیون موتورسیکلت است، گفت: از این تعداد حداقل ۸۵ درصد آنها یعنی ۸۵۰ هزار موتورسیکلت کاربراتوری هستند.

وی با اشاره به تصویب قانون آلودگی هوا گفت: ارگان های مختلف باید مواد مختلف قانون هوای پاک را اجرا کنند، سازمان محیط زیست نیز باید بر اجرای این قوانین نظارت کند و سازمان هایی که این قوانین را اجرا نمی کنند، معرفی کند.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره دور کردن کارخانه‌های آلاینده از پایتخت، تصریح کرد: کارخانه‌ای در پایتخت نداریم، بلکه تعدادی زیادی صنایع آلاینده هستند که یا تعطیل شدند یا از شهر تهران خارج شده اند. باقی مانده های آنها نیز کارخانه های کوچکی هستند که اداره کل محیط زیست و صنایع و مشاغل به دنبال تعطیلی و جابه جایی همه آنها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha