رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت گفت: بودجه‌ریزی وزارت بهداشت مبتنی بر بخشنامه‌های سازمان برنامه و بودجه است و این موضوع در دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز مورد توجه قرار دارد.

بودجه‌ریزی وزارت بهداشت مبتنی بر بخشنامه‌های سازمان برنامه و بودجه

سلامت نیوز: رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت گفت: بودجه‌ریزی وزارت بهداشت مبتنی بر بخشنامه‌های سازمان برنامه و بودجه است و این موضوع در دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز مورد توجه قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مسعود ابوالحلاج، در همایش مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی اظهارداشت: طی چند سال گذشته دو موضوع را به جد پیگیر بودیم یکی حسابداری تعهدی بوده که کار آن تمام شده است و به دنبال بهینه کردن آن هستیم و بحث دوم بودجه ریزی عملیاتی یا همان بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد است.

رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت افزود: ماموریت اصلی مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سال 97 اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد است.

 وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با ورود به بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد برای سال 97 گزارش‌هایمان را براساس تولید یا محصولی که داریم تقویت کنیم و توجه سیاستگذاران بهداشتی، درمانی و پژوهشی و آموزشی را به اینکه برای محصولی که دارند چه میزان هزینه می‌کنند، جلب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha