به نظر می‌رسد که باراش برف و باران حمل و نقل عمومی را در پایتخت مسدود کرده است.

اخلال در حمل و نقل عمومی تهران/ تاکسی‌ها ناز می‌کنند؛ مترو جای سوزن‌انداختن ندارد!

سلامت نیوز: به نظر می‌رسد که باراش برف و باران حمل و نقل عمومی را در پایتخت مسدود کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآأنلاین؛ ریزش برف و باران شدید در پایتخت در  ۱۲ ساعت گذشته فعالیت‌های زیادی در تهران مختل کرده است از مسدود شدن جاده‌ها خیابان‌ها و باعث انتقادات زیادی از سیستم مدیریت شهری تهران شده است، از دیروز تاحالا بسیاری جاده‌ها و خیابان‌ها مسدود شده‌اند، قطار مشهد-تهران در مسیر با ساعت‌ها تاخیر به پایتخت رسید و ...

حالا به نظر می‌رسد سیستم حمل و نقل عمومی شهر تهران شامل مترو، تاکسی و حتی تاکسی آنلاین هم در تهران مختل شده است.

با اینکه دقایقی پیش محمد‌علی نجفی شهردار تهران از شهروندان خواست که تا می‌توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند اما به نظر می‌رسد شهورندان در این رابطه به مشکل برخورده‌اند. یکی از شهروندان در این رابطه به خبرآنلاین می‌گوید:‌ تعداد تاکسی ها در خیابان ها کم هستند، آنهایی هم که هستند سوار نمی کنند.

از سوی دیگر گزارش‌های مختلف حاکی از این است که راننده‌های تاکسی‌های آنلاین درخواست مسافران را قبول نمی‌کنند و جمعیت بسیار زیادی هم در مترو حضور دارند.

در همین رابطه امروز مجید فراهانی عضو شورای شهر پایتخت در تذکرات پیش از دستور خودش در شورای شهر تهران گفت: در سال 95، 33 میلیارد تومان و در سال 96، 30 میلیارد تومان برای برف‌روبی در شهر تهران اختصاص یافته بود و سالانه هزینه برف‌روبی به پیمانکاران پرداخت می‌شود و علی‌رغم پیش‌بینی اعتبارات بالا، شهرداری در برف اخیر غافلگیر شده است و خدمات‌رسانی و حمل‌ونقل عمومی، خدمات شایسته‌ای را ارائه نداده است.

او گفت: بسیاری از درختان در معابر شکسته و بر روی خودروها افتاده، اما حضور مدیران و عوامل شهرداری تهران  کمرنگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha