مرد جوانی که با توجه به شکایت همسر سابق خود به دادسرای جنایی منتقل شده بود درخصوص نحوه فوت پسربچه ۹ ساله اش توضیح داد.

فوت عجیب پسر ۹ ساله در هاله‌ای از ابهام

سلامت نیوز: مرد جوانی که با توجه به شکایت همسر سابق خود به دادسرای جنایی منتقل شده بود درخصوص نحوه فوت پسربچه ۹ ساله اش توضیح داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، نیمه شب گذشته بود که تلفن کشیک قتل پایتخت زنگ خورد و ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۷ نارمک خبر از فوت مشکوک پسربچه ۹ ساله‌ای به نام عرشیا دادند.

در اظهارات مأموران کلانتری اینگونه نقل شد که بنابر گفته مرد جوانی که پدر بچه بوده است عرشبا دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است.

مأموران البته عنوان کردند که آثار قرمزی روی گردن پسربچه ۹ ساله وجود داشته که همین امر باعث شد تا ماجرای فوت را مشکوک کرده و پرونده‌ای تشکیل شود.

با توجه به این موضوع سریعا جسد مورد معاینه قرار گرفت و برای بررسی‌های دقیقتر به پزشکی قانونی فرستاده شد تا علت دقیق مرگ با کالبدشکافی مشخص شود.

امروز صبح مظنون که همان پدر پسربچه بود با توجه به شکایت همسر سابقش که مادر عرشیا کوچولو بود به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

مادر عرشیا در اظهاراتش گفته بود پدرش جمعه شب دنبال بچه ام آمد و او را برد. پسرم همیشه می‌گفت: پدرم مرا می‌زند و به همین دلیل آن روز هم نمی‌خواست از پیشم برود.

به همین دلیل از شوهر سابقم شکایت دارم و به او مظنون هستم که پسرم را کشته است.

هرچند شوهر سابق این زن منکر صحبت‌های همسرش شد و گفت: من پسرم را خیلی دوست داشتم و این صحبت‌ها دروغ است.

وی ادامه داد: من از صاحبخانه ام که پکیج را درست نکرده بود و موجبات مرگ فرزندم را با دلیل گاز گرفتگی به وجود آورده بود شاکی هستم.

مرد جوان درخصوص نحوه وقوع حادثه گفت: با پسرم حمام رفته بودیم که هردومان دچار گازگرفتگی شدیم و از آنجایی که او مشکل پلاکت خون داشت فوت کرد و سعی و تلاش من کارساز نبود.

با توجه به اظهارات این مرد جوان و درخواست بازپرس پرونده پزشکی قانونی بالاخره حدودا ساعت ۱۲ ظهر نظریه خود را پس از کالبد شکافی متوفی اعلام کرد و مشخص شد عرشیا کوچولو به دلیل گاز گرفتگی فوت شده است که در انتها با نظر بازپرس سجاد منافی آذر پدر پسربچه ۹ ساله آزاد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha