سامانه‌ای که به مسافران این امکان را می‌دهد که بتوانند شماره پلاک رانندگان قانون‌مدار یا متخلف را اعلام کنند. این سامانه می‌تواند به کاهش تخلفات و حوادث رانندگی در طول سفر کمک شایانی بکند.

پلاک رانندگان قانونمدار یا متخلف را به این سامانه اعلام کنید

سلامت نیوز: سامانه‌ای که به مسافران این امکان را می‌دهد که بتوانند شماره پلاک رانندگان قانون‌مدار یا متخلف را اعلام کنند. این سامانه می‌تواند به کاهش تخلفات و حوادث رانندگی در طول سفر کمک شایانی بکند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سرگرد محمد بختیاری از معاونت پلیس راهور ناجا در بیست‌وهشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل در حوادث رانندگی بر اثر خواب‌آلودگی است، این مسئله به استان‌های ابلاغ شده است، پلیس می‌تواند در جانمایی استراحت‌گاه‌های موقت بین راهی برای ایام نوروز کمک کند.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز به دلیل افزایش حجم بالای سفر آمار حوادث نیز بالا می‌رود، تجمیع واحدهای امدادی و پلیس می‌تواند کمک کند، پلیس می‌تواند به واحدهای امدادی اعلام کند که چه نقاطی حادثه خیز‌تر است تا با تجمیع بتوان در بهترین زمان خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کرد.

بختیاری در تشریح سامانه‌هایی که می‌تواند در بحث خدمات سفر مفید عمل کنند، گفت: سامانه راهور120 اطلاعات مسیرها و هرگونه خدمات پلیس می‌تواند به سامانه راهبردها اضافه شود.

بختیاری؛ سامانه 110120 نیز به مسافران این امکان را می‌دهد که بتوانند شماره پلاک رانندگان قانون‌مدار یا متخلف را به این سامانه اعلام کنند. این سامانه می‌تواند به کاهش تخلفات و حوادث رانندگی در طول سفر کمک شایانی بکند.

به گزارش میراث فرهنگی، همچنین در این جلسه سازمان‌ها و نهادها سامانه‌ها و نرم‌افزار‌های خود را که بحث سفر و گردشگری مربوط است را معرفی کردند و قرار شد این سامانه‌ها را برای درج در سامانه «سَفور» به معاونت گردشگری اعلام کنند.

در این زمینه مقرر شد که سازمان‌های و ارگان‌ها عضو ستاد خدمات سفر پیشنهادات خود را برای شعار نوروز 97 را به‌صورت کتبی به معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اعلام کنند.

با دستورات 1-بررسی و راه‌اندازی استراحتگاه‌های بین راهی در مسیرهای حادثه‌خیر جاده‌ای، 2- ارائه گزارش از روند اقدامات رزمایش بزرگ ترافیک و خدمات سفر ویژه نوروز 97 از سوی پلیس راهور، 30 پیشنهاد شعار نوروز 97، 4- تشکیل مجدد کمیته‌های سامانه سفر، فرهنگ سفر و پنجره واحد و معرفی نماینده در سطح مدیرکل صبح امروز برگزار شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha