جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزییات اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز دوشنبه را تشریح کرد.

جزئیات اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه

سلامت نیوز: جانشین رییس پلیس راهنمایی  و رانندگی تهران بزرگ جزییات اجرای طرح  زوج و فرد از در منازل در روز  دوشنبه را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ حسن عابدی درباره نحوه اجرای طرح ترافیک وزوج وفرد در روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار تصمیم بر آن شد که در روز دوشنبه طرح زوج و فرد از در منازل از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرایی شود و بر این اساس تمامی خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاکشان عدد فرد باشد فردا در ساعات ذکر شده اجازه  تردد در سطح شهر را ندارند و در صورت ورود غیر مجاز توسط دوربیین‌ها وعوامل راهور جریمه خواهند شد.

وی بابیان اینکه خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک مشکلی برای تردد در سطح شهر ندارند اظهار کرد: طرح ترافیک نیز درهمان ساعت  و  محدوده خود اجرا می شود وتغیری درآن ایجاد نشده است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی  و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه خودروها دودزا و آلاینده و قد معاینه فنی نیز توسط ماموران پلیس راهور جریمه خواهند شد درباره جریمه تردد خودروها غیر مجاز در اجرای طرح زوج وفرد گفت: این خودروها در هر ساعت تردد ۲۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.

عابدی درباره اینکه طرح زوج و فرد از در منازل چند روز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تصمیم اتخاذ شده در این خصوص مربوط به روز دوشنبه است و تاکنون برای اجرای آن در روزهای بعدی تصمیم گیری نشده است.



   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha