دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر که در آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال دوری از خانواده به زادگاه خود برگشت.

سلامت نیوز: سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر که در آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال دوری از خانواده به زادگاه خود برگشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دایی سالار گفت: سالار در سن هشت سالگی و زمانی که در کلاس دوم ابتدایی به تحصیل مشغول بوده به قصد خرید نان در تهران از منزلی که آنها میهمانش بودند، خارج شده و بازنگشت.

وی افزود: پس از مفقود شدن سالار و درخواست کمک از نیروی انتظامی، پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد اما به رغم تلاش فراوان هیچ سر نخی از کودک گمشده پیدا نشد.

سالار که اکنون جوانی 20 ساله شده در مورد گم شدن خود به خبرنگار ایرنا گفت: آن روز تا شب در خیابان ها چرخیده و نهایتا با سوار شدن به یک ماشین سر از شهر کرج درآورده است.

وی می گوید: مدت ها توسط جوانی در کرج به کار گرفته شده و تا چند روز قبل با همان جوان در یک کارگاه مشغول کار بوده است.

وی در مورد پیدا کردن خانواده خود نیز گفت: به کمک یک مامور امنیتی که با دوستش رابطه خویشاوندی داشته توانسته خانواده خود را پیدا کند.

این جوان دیشب در میان استقبال اهالی روستای احمد آباد وارد زادگاه خود شد و به گرمی از سوی هم ولایتی ها و اعضای خانواده خود مورد استقبال قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha