رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی 22 بهمن از میدان فرودسی به سمت آزادی است، گفت: تمام‌مسیرهای فرعی که به محدوده انقلاب و آزادی منتهی می‌شوند، نیز مسدود خواهند شد.

اعمال محدودیت‌ ترافیکی از میدان فرودسی تا آزادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/مسیرهای فرعی منتهی به انقلاب مسدود می‌شوند

سلامت نیوز: رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی 22 بهمن از میدان فرودسی به سمت آزادی است، گفت: تمام‌مسیرهای فرعی که به محدوده انقلاب و آزادی منتهی می‌شوند، نیز مسدود خواهند شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری در تشریح محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مسیر اصلی راهپیمایی امسال از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی است و محدودیت ها به تناسب حرکت جمعیت در طول مسیر اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از میدان فرودسی به سمت آزادی است، گفت: تمام‌مسیرهای فرعی که به محدود انقلاب و آزادی منتهی می شوند، نیز مسدود خواهند شد.

سردار مهماندار اضافه کرد: حتما مردم عزیز می دانند که اعمال این محدودیت‌ها صرفا برای حفظ ایمنی و برقراری امنیت راهپیمایان است و ضمن عذرخواهی از همشهریان، درخواست می کنم که همکاری لازم را با ماموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حتما از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند، افزود: از آوردن خودروی شخصی به محدوده و مسیر راهیپمایی جدا خودداری شود؛ مگر در موارد ضروری.

وی ادامه داد: همشهریان این نکته را مد نظر داشته باشند که به طور قطع میزان خودروی شخصی آنقدر زیاد است که جای پارک وجود نخواهد شد و درخواست می کنیم که از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود.

سردار مهماندار در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مجبور شویم در مسیرهای فرعی نیز محدودیت هایی را اعمال خواهیم کرد و امیدواریم که رانندگان همراهی لازم را با ما داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha