معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش مستمری مددجویان در سال 97 گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته مستمری مددجویان سال آینده 10 درصد اضافه خواهد شد.

مستمری مددجویان سال آینده 10 درصد افزایش می یابد

سلامت نیوز:  معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش مستمری مددجویان در سال 97 گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته مستمری مددجویان سال آینده 10 درصد اضافه خواهد شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی در ایلام افزود: این افزایش مستمری ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است و از اول فروردین ماه 97 اجرایی خواهد شد.


وی ادامه داد: اکنون میزان مستمری پرداختی به خانوارهای مددجویان یک نفره یک میلیون و 480 هزار ریال، 2 نفره 2 میلیون و 250 هزار ریال، سه نفره سه میلیون و 250 هزار ریال، چهار نفره چهار میلیون و 160 هزار ریال و پنج نفره به بالا چهار میلیون و 600 هزار ریال است.


رئیس سازمان بهزیستی اضافه کرد: این میزان مستمری در سال آینده با افزایش 10 درصدی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) قابل پرداخت خواهد شود.
محسنی بندپی همچنین از توزیع سبد کالا بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در آستانه سال نو خبر داد و گفت: سبدهای کالا توسط حوزه معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بین جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد قبل از سال جدید توزیع خواهد شد.


معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه روز گذشته به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بهزیستی ایلام به این استان سفر کرده است.
دیدار با استاندار، افتتاح خانه سلامت و حضور در پانزدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه های سفر یکروزه انوشیروان محسنی بند پی به ایلام بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha