رییس آموزش و پرورش زرین دشت فارس با تایید تنبیه بدنی یک دانش آموز در یکی از مدارس استان، از شکایت خانواده و ارسال پرونده به دادگاه خبر داد.

تنبیه‌بدنی دانش آموز در یکی از مدارس/شکایت خانواده و ارسال پرونده به دادگاه

سلامت نیوز:رییس آموزش و پرورش زرین دشت فارس با تایید تنبیه بدنی یک دانش آموز در یکی از مدارس استان، از شکایت خانواده و ارسال پرونده به دادگاه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا ، غلامحسین امانت (رئیس آموزش و پرورش زرین دشت فارس) در واکنش به انتشار خبری مبنی بر تنبیه بدنی و شکستن بینی،  گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تنبیه بدنی در یکی از مدارس این شهر بلافاصله تیمی متشکل از چند تن از کارشناسان این اداره در مدرسه مربوطه حاضر و مامور بررسی و رسیدگی به این حادثه شدند.

به گزارش آموزش و پرورش فارس،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت گفت: با توجه به گزارش اولیه این حادثه که سه شنبه هفدهم بهمن ۹۶ روی داد، این دانش آموز دچار صدمه دیدگی از ناحیه بینی شده و خانواده دانش آموز شاکی معلم مزبور شدند.

امانت گفت: این خانواده با مراجعه به نیروی انتظامی از معلم مربوطه شاکی و پرونده ای تشکیل و به دادگاه ارسال شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت گفت: هرچند صیانت از حریم همکاران فرهنگی وظیفه ذاتی ماست اما قبلا و در بخشنامه های مکرر اشاره شده که هرگونه تنبیه نیز خط قرمز آموزش و پرورش است.

امانت گفت: هم اینک باتوجه به تشکیل پرونده در دادگاه ، منتظر مشخص شدن نتیجه هستیم و قطعاً آموزش و پرورش نیز موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه ای در این شهر با بیان اینکه این گونه اتفاقات در مدارس روالی مستمر نیست و به ندرت شاهد وقوع چنین حوادثی هستیم، گفت: هتک حرمت به ساحت معلم و دانش آموز هرچند اندک هم باشد بسیار حساس و خط قرمز ماست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha