ابتکار در پاسخ به سوالی درباره دلایل دستگیری برخی فعالان محیط زیست گفت: ترجیح می‌دهم در حال حاضر اظهارنظری در این‌باره نداشته باشم اما به شدت نگران هستم.

نظرم را درباره طرح‌های انتقال آب قبلا اعلام کرده‌ام

سلامت نیوز: ابتکار در پاسخ به سوالی درباره دلایل دستگیری برخی فعالان محیط زیست گفت: ترجیح می‌دهم در حال حاضر اظهارنظری در این‌باره نداشته باشم اما به شدت نگران هستم.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار با اشاره به موضوع درختکاری برای کاهش آلودگی هوا گفت: باید سعی کنیم تا 40 میلیون درخت در کشور کاشته شود و این اقدام بسیار خوبی است اما باید در زمینه نگهداری و آبیاری صحیح از درختان شهری و جنگل‌ها نیز بیش از پیش تلاش کنیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: معاونت زنان؛ طرحی به وزارت جهاد و کشاورزی ارائه داده که بخشی از آن مربوط به حفاظت از خاک و آب می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که در زمان ریاست شما در سازمان حفاظت محیط زیست با طرح‌های انتقال آب مخالفت می‌شد درحالی‌که این روزها زمزمه‌هایی در زمینه انتقال آب شنیده می‌شود، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: نظر خودم را در زمانی که معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بودم، در این باره مطرح کرده‌ام. این نظرات براساس کارهای کارشناسی علمی و تخصصی شده مطرح شده است. در حال حاضر نیز در این باره نظری ندارم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر شما علت دستگیری برخی فعالان محیط زیست و مرگ یکی از این افراد در بازداشتگاه چیست، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در حال حاضر اظهارنظری در این‌باره نداشته باشم اما به شدت نگران هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha