رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از فوت یک دختر دانش آموز کلاس سوم راهنمایی در یکی از مدارس شهر لیکک مرکز این شهرستان خبرداد.

سقوط دانش‌آموز از ساختمان مدرسه شهر لیکک کهگیلویه و بویراحمد

سلامت نیوز:رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از فوت یک دختر دانش آموز کلاس سوم راهنمایی در یکی از مدارس شهر لیکک مرکز این شهرستان خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،صادق جریده  در پاسخ به این سوال که آیا فوت این دانش آموز خودکشی بوده است؟ افزود: هنوز مشخص نیست که این دانش آموز خودکشی کرده باشد و علت حادثه در حال بررسی است.

وی توضیح داد: یک دانش آموز مدرسه شهر لیکک از بالای ساختمان سه طبقه مدرسه به پایین سقوط کرد که منجر به فوت وی شد. دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال بررسی و تحقیقات در مورد این حادثه هستند.

فرماندار شهرستان بهمئی نیز گفت: یک دانش آموز در مدرسه شهر لیکک مرکز این شهرستان فوت کرد و هنوز مطمئن نیستم که این حادثه خودکشی بوده است یا خیر.

حمکت الله سنایی  افزود: یک نفر دانش آموز سوم راهنمایی در مدرسه فوت کرد که علت این حادثه در دست بررسی است. وقتی در مدرسه مذکور حضور یافتم، دانش آموزان مدرسه را نگران دیدم و  در چنین شرایطی مدرسه را تعطیل کردیم.

 شهرستان بهمئی از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۸۰ کیلومتر فاصله دارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha