رئیس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: یکی از افتخارات کشور پس از انقلاب، تقویت و توسعه شبکه بهداشت در کشور است که با توجه به نیاز مردم و نوع بیماری ها، خدمات شبکه بهداشت ممکن است تغییر پیدا کند.

کارشناسان سلامت روان و تغذیه به شبکه بهداشت کشور افزوده شده‌اند

سلامت نیوز:رئیس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: یکی از افتخارات کشور پس از انقلاب، تقویت و توسعه شبکه بهداشت در کشور است که با توجه به نیاز مردم و نوع بیماری ها، خدمات شبکه بهداشت ممکن است تغییر پیدا کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمد شریعتی رییس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، اظهار داشت: در سالهای اخیر، بیماری های غیرواگیر و مشکلات روان شناختی نسبت به دوران گذشته افزایش یافته و بیماری های واگیر دیگر علت عمده مرگ مردم ایران نیست و به همین دلیل، کارشناسان تغذیه و سلامت روان به شبکه بهداشت افزوده شده اند.

وی تصریح کرد: مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران به طور کامل تحت پوشش شبکه بهداشت قرار گرفته و تمام مراکز مورد نیاز بهداشتی، راه اندازی شده و خدمات خود را فعالانه ارائه می دهند.

شریعتی اظهار داشت: وزارت بهداشت در قانون برای اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع مکلف شده و در حال انطباق قانون با وضعیت موجود شبکه بهداشت کشور هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha