مدیر کل دفتر نظارت بر عملیات سازمان هوانوردی گفت: تاکنون هیچ لاشه‌ای از هواپیمای سانحه دیده پیدا نشده است.

هیچ لاشه‌ای از هواپیمای سانحه دیده پیدا نشده است

سلامت نیوز: مدیر کل دفتر نظارت بر عملیات سازمان هوانوردی گفت: تاکنون هیچ لاشه‌ای از هواپیمای سانحه دیده پیدا نشده است.

به گزارش سلامت نیوز، محمد سعید شرفی به ایسنا گفت: اگر هر فردی مدعی است محل لاشه هواپیما پیدا شده ما را به پیش این محل ببرد.

وی افزود: اظهارنظر درباره پیدا شدن لاشه هواپیمای سانحه دیده فقط در حوزه هواپیمایی کشوری است.

شرفی توضیح داد: با تاریک شدن هوای روز گذشته و خراب شدن شرایط جوی و نیز بارندگی در ارتفاعات امکان ادامه عملیات در شب مقدور نبود اما  از ساعت 5 صبح امروز عملیات جستجو مجددا آغاز شد و 140 تا 150 نفر در قالب 26 تیم کوهنوردی به منطقه اعزام شدند. سپاه نیز حدود 200 تا 250 نفر نیروی رزمی به منطقه اعزام کرد و بالغ بر 10 پهپاد و 5 هلیکوپتر در منطقه برای جستجو حضور دارند.

وی تاکید کرد: ناحیه شمالی کوه دنا و رشته کوه‌های منطقه با پهپاد و هلیکوپتر بررسی شده و متاسفانه تاکنون اثری پیدا نشده است.

شرفی ادامه داد: آخوندی؛ وزیر راه نیز با هلیکوپتر از منطقه بازدید کرده و شرایط سخت کاری را دیده است. هوا در ارتفاعات دنا در حال خراب شدن است و ابرناکی ایجاد شده چنین شرایطی کار جستجو را برای هلیکوپترها با مخاطره روبرو می‌کند. هم  اینک هلیکوپترها در حال سوخت رسانی مجدد هستند و آماده‌اند تا تصمیم گیری شود که آیا با وضع موجود شرایط جوی هلی کوپتر به پرواز ادامه دهند یا خیر.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ خبری از لاشه هواپیما پیدا نشده است.

شرفی تصریح کرد: پهپاد سپاه از ناحیه کاشان در ارتفاعات 15 هزار پایی تاکنون در حدود چهار ساعت عکسبرداری انجام داده که بررسی عکس‌ها هیچ اثری را نشان نمی‌دهد. در صورت بهبود وضعیت آب و هوایی و بهبود دید جوی و در صورت وجود دید پهپادها به جستجو برای عکسبرداری در منطقه دیگری از کوهستان به پرواز در می‌آیند و به جستجو ادامه می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha