سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به احتمال سرمازدگی تیم‌های امدادی در محل لاشه هواپیما، گفت: در منطقه عملیات، یک فروند بالگرد و 10 آمبولانس به منظور پشتیبانی درمانی تیم‌های امدادی در نظر گرفته شده است.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به احتمال سرمازدگی تیم‌های امدادی در محل لاشه هواپیما، گفت: در منطقه عملیات، یک فروند بالگرد و 10 آمبولانس به منظور پشتیبانی درمانی تیم‌های امدادی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مجتبی خالدی  در مورد آخرین جزئیات یافتن اجساد سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج اظهارداشت:کوهنوردان شب گذشته در دمای منفی 30 درجه حضور داشتند و برودت هوای امروز در ارتفاعات باعث کندی عملیات شده است.

وی با بیان اینکه این شرایط ممکن باعث سرمازدگی تیم های امدادی شود که خطر آفرین است، گفت: قرمزی ساده پوست، سوزن سوزن شدن انگشتان دست و پا، رنگ پریدگی از علائم اولیه سرمازدگی است که به مدیران امدادی اطلاع داده شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در منطقه عملیات یک فروند بالگرد و 10 آمبولانس به منظور پشتیبانی درمانی تیم‌های امدادی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha