رییس کمیسیون عمران جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد و گفت: این وعده را می‌دهم که کمیسیون عمران تمام کسانی که در سقوط هواپیما دخیل بوده‌اند را شناسایی کند.

قول مجلس برای شناسایی مقصران در سقوط هواپیما

سلامت نیوز: رییس کمیسیون عمران جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد و گفت: این وعده را می‌دهم که کمیسیون عمران تمام کسانی که در سقوط هواپیما دخیل بوده‌اند را شناسایی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، محمدرضا رضایی کوچی پس از جلسه صبح امروز کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی درباره حادثه سقوط هواپیما گفت:‌ ابتدا لازم می‌دانم از ارتش،سپاه و هلال احمر و مردم خوب کشور که در  پیدا کردن اجساد مسافران هواپیما کمک کردند، تشکر کنیم. در جلسه ای که تشکیل شد درخواست ما از وزیر این بود که تلاش کنند جعبه سیاه پیدا شود. چون همه اطلاعات بر اساس این جعبه است.


 رییس کمیسیون عمران مجلس  با بیان اینکه درباره این حادثه فرضیه‌‌هایی مطرح بود که وزیر راه به آنها پاسخ دادند، اظهار کرد:  در این جلسه بررسی شد که آیا هواپیما در این شرایط آب و هوایی اجازه پرواز داشته است یا خیر. اینکه آیا با توجه به شرایط جوی باید محدودیت پرواز برای یاسوج قایل می‌شدند یا نه موضوع بعدی است.

وی گفت: بحث بعدی شرایط خود هواپیما است که آیا استانداردهای لازم را داشته است یا خیر. گزارشاتی درباره بحث سیستم ناوبری فرودگاه یاسوج بود که مسئولان توضیح دادند. همه تلاش این است که اطلاعات جمع‌بندی شود. یک کمیته هم در کنار  کمیسیون عمران تشکیل شده تا گزارشی را برای مردم در صحن مجلس تهیه کنیم. مردم فکر می‌کنند اتفاقات مثل گذشته به فراموشی سپرده شود. من این وعده را می‌دهم؛ کمیسیون تمام کسانی که در این سقوط دخیل بوده اند را شناسایی کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha